Bana neler oluyor, kendimi neden hiçbir yere ait hissedemiyorum?

Kendimi hiçbir yere ait hissedemiyorum, hiçbir yerde rahat olamıyorum. Yaşım 24, ailemle yaşıyorum ama asla rahat değilim istediğim gibi yemek bile yiyemiyorum. Çok acil durumlar dışında kendime harcama yapmıyorum mecbur kalınca da mahcup hissedip telafisini yapmak istiyorum. Sanki evdeki varlığımın tek sebebi ev işi yapıp evdekilerin sorunlarını çözmekmiş gibi geliyor ve ben bunu fazlasıyla yaparak herkesi onların sorunlarını çözecek kişi olduğuma çok alıştırdım bazen geri çekilip yapmadığımda kızıyorlar. Evde asla sorun çıkarmamaya, kimseyi rahatsız etmemeye çalışırım. Evdeki işler için kişisel bakımımı bile ertelerim kendimi ihmal ederim. Hiç iştahım yok çok zayıflayıp halsiz düştüm. Çok acıkmama rağmen hiçbir şey yiyesim gelmiyor. Bazen dışarı çıkıp sosyalleşince mutlu hissediyorum ve o zamanlar acıktığımın farkına varıyorum. Bu İçinde bulunduğum durumu anlamaya çalışıyorum. Neden böyle hissettiğimi bilmiyorum.

Bana neler oluyor, kendimi neden hiçbir yere ait hissedemiyorum?
Cevapla