Üç aylık evliyim ve evlilikten pişmanım sizce alışma sürecinde olduğum için mi?

Ben sevdiğimle evlendim. Fakat daha ilk zamanlarda ailesi tarafından haksızlığa uğramaya başladım eşimde herzaman benim yanımda oldu ama olayın iç yanı çok farklıymış benim yanımda sanıyormuşum. Sorunlarım hala devam ediyor çünkü gerçekten yanımda olsaydı sorun yaşayan taraf ben olmazdım diye düşünüyorum. Üniversiteyi yarıda bırakmıştım maddi sıkıntılarımdan dolayı. Yani bir mesleğim bile yok şu an elimde güç alabileceğim hiçbir şey yok. Hayallerim de fazla bir şey yoktu ama hiç umduğum gibi bir şey olmadı hiçbir şey. Güney Doğuda yaşıyorum boşanma kararı benim için çok zor aile ve çevre baskısı yüzünden sizce düzelirmi birşeyler. Hakkımı savunduğumda da ortada tek haksız ben oldum şu an birçok şeye bir şey demiyoruz ama istediğim hayat böyle bir şey değildi. Ne yapabilirim
Üç aylık evliyim ve evlilikten pişmanım sizce alışma sürecinde olduğum için mi?
Cevapla