Hangisini tavsiye edersiniz? ?
Üniversiteyi aile yanında okumak mı yoksa uzakta okumak mı sizce ?
Üniversiteyi aile yanında okumak mı yoksa uzakta okumak mı sizce ?
Uzakta okumak bence daha iyi tabi maddiyat ta cok onemlidir bu durumda. Eger maddi durumdan iyisen uzakta oku , aile hasretinin ne oldugunu, evde tek basina neler hazirlayabilcegini bazen toklugu bazen de acligi ogrenmen guzel birsey. Cunku oyle zaman gelir ki derler ya hani "Tok acin halinden anlamaz diye "iste budur. Hayata kendini hazirla, ilerde bir gun evlendiginde , evlendigin esin cok uzaktaysa yasadigin sehirden degilse o zmn aile hasreti daha zor gelicek sana. Sadece bunlar degil tabi ki , okuycagin bolum de cok onemli gelecekte is imkanlarinin olacagi ve senin de istedigin bir bolumse kacirmamalisin boyle bir firsati. Uzakta bile olsa aileni hic goremiceksin diye birsey yok, belki her ay , belki de bir kac ay goremiceksin. Her zaman ailen yaninda olmaz yasadigin omrunde onlardan uzakta da olup hayati nasil degerlendireceginini ogrenirsin bu durumda. yine de sen bilirsin karar senin. Ama unutma ki her guzel birsey de zorluk vardir, nereye gidersen git ailenle de olsan olucaksa zor gunlerin olur uzakta da olsan olur. Iyi dusun kararindan pisman olma sonra ...
aile yannda oku bence.ailene masrf cıkartma.bn el mahkum dısarda okuyorum cnku okudgum sehırde bile 2 saat uzaklıkta fakülte aynı mesafe farklı bi ildeym 2 saatlk yol ama keske kendi sehrmde olsaydıda orada okusaydım.ailenn yannda oku sehrnde üni varsa baska sehrde okuyunca bir halt olmuyor.
uzakta oku kesinlikle hem hayatı öğrenirsin hem hayatın tadını çıkartırsın değişiklik her zaman iyidir
ben arkadaşlarla kalıyordum patatest yemekten 15 kilo almıştım
Cevap
10Cevap
Ailenin yanında.Uzakta oku hayatı öğrenirsin falan filan diyenlere aldırış etme.Ayrı evde oturmakla,kira ödemekle,o evin kirasını ödemek için bi yerde çalışmakla hayat falan öğrenilmez.
Ben uzakta okuyorum ama ilerde kızım olursa dibimde okuturum gerekirse özel okula yollarım.
Dışarda okuyan kızların naısl sapıttıklarını gördükten sonra dışarıya kız gönderilmez arkadas
O kıza da bağlı biraz sonuçta her genç kız öyle değil. Zaten insan kendi evladını diğer yaşıtlarıyla karşılaştırmamalı diğer yaşıtlarına görede yönetmemeli.Ondan sonra gençlerimiz sizin dediğiniz gibi oluyo.
Ben uzakta okudum ama aile yanında okumayı tercih ederdim
aynı şehirde ol ama aynı evde olma. kafan rahat eder
honda kaçarım demiş ford kovalarım demiş doğancı finişte beklrim demiş
aile yanında okumak bir bayan için özellikle ayrıca şehir dışı çoooook masraflı
aile yanında okumak...
ayri yasamak
her zaman
uzakta oku ki hayatı öğren
uzakta oku rahat olursun
uzakta okuma bozma kendini
ben pc başından okuyorum.
yanında okumak
aile tabi.
ailenin yanında..
uzakta okumak
Aile yanında.
Ailenin yanında.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar