Üniversiteyi ailenin yaninda okumak mi yoksa uzakta okumak mi daha iyi sizce?

Ben üniversiteye geldigimden beri hayattaki tüm sıkıntılara karşı yalnızmışım gibi hissediyorum. Su anki aklim olsa asla ailemden uzakta okumazdim. Bence kizlar ailesinin dizinin dibinde okumalı. Sizin dusunceniz nedir?
Üniversiteyi ailenin yaninda okumak mi yoksa uzakta okumak mi daha iyi sizce?
Cevapla