Akrabayla aynı katta oturmak sizce iyi mi, kötü mü?

Aynı apartman hatta aynı kat… Bir yandan güven, yardımlaşma ve yakınlık; diğer yandan fazla müdahale, mahremiyetin azalması… Sizce avantajı mı daha çok olur, dezavantajı mı?

Akrabayla aynı katta oturmak sizce iyi mi, kötü mü?
Cevapla