Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Ciihangiir07 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Geçebilme imkanınız varsa niye geçmiyorsun sıkıntı orada. Evde fazladan bir oda vardır ya da yoktur. Yoksa yapılacak çare yoktur. Varsa niye geçmiyorsunuz?
Ergenliğe girildiğinde odalar ayrılmalı, geç bile kalmışsınız.
Hadi ya
Kardesin sonucta yan gözle bakacak degilsin bence bir sorun yok
gerçekten başka oda yoksa olabilir ama diğer türlü imkansız
yanlış
Nesi yanlış
ikiniz de yetişkinsiniz sonuçta. kendinize özel alanlarınız olmalı. evde başka bir oda yoksa bilemem tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?