Selamlarr,
Aile evinde yaşayan 25 yaşında, 4 aydır işsiz biriyim. Cok kotu bi sekilde işimden oldum, ama iştir bulunur nys asıl sıkıntı çok arkadas kaybettim şimdiye dek. Sadece 1 tane arkadasim (dostum) kaldı, aşk mesk zaten hak getire çok zor o işler. Bilmiyorum dünyaya yalnız mı geldim. Bazı tanidiklarima bakiyorum lise üni dostlukları var dolu dolu geçirmiş ben oyle sansli olamadim. Asksal olarak da arkadassal olarak da yüzüm gülmedi. Yani bu duyguyla nasil baş edebilirim sizce? Kendim psikolog olarak bunh soruyorum çünkü ben gercekten her yolu deniyorum ama olmuyor. Akil akildan ustundur o yuzden sormak istedim. Eminim tek ben yasamiyorumdur ve dunyada onlarca sorunu olan binlerce insan da vardir evet farkindayim ama insan kotu hissederken onlari dusunemiyor... bide bugun yuzmeye gittim herkes partneriyle, ailesiyleydi asiri kotu hissettim insan bazen dunyada tek basina gibi hissediyor. Kimi icin bu kotu bi sey degil ama ben sanirim başa cikamiyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer