Sosyal ve içsel yalnızlık hissi?

Selamlarr,

Aile evinde yaşayan 25 yaşında, 4 aydır işsiz biriyim. Cok kotu bi sekilde işimden oldum, ama iştir bulunur nys asıl sıkıntı çok arkadas kaybettim şimdiye dek. Sadece 1 tane arkadasim (dostum) kaldı, aşk mesk zaten hak getire çok zor o işler. Bilmiyorum dünyaya yalnız mı geldim. Bazı tanidiklarima bakiyorum lise üni dostlukları var dolu dolu geçirmiş ben oyle sansli olamadim. Asksal olarak da arkadassal olarak da yüzüm gülmedi. Yani bu duyguyla nasil baş edebilirim sizce? Kendim psikolog olarak bunh soruyorum çünkü ben gercekten her yolu deniyorum ama olmuyor. Akil akildan ustundur o yuzden sormak istedim. Eminim tek ben yasamiyorumdur ve dunyada onlarca sorunu olan binlerce insan da vardir evet farkindayim ama insan kotu hissederken onlari dusunemiyor... bide bugun yuzmeye gittim herkes partneriyle, ailesiyleydi asiri kotu hissettim insan bazen dunyada tek basina gibi hissediyor. Kimi icin bu kotu bi sey degil ama ben sanirim başa cikamiyorum..

Sosyal ve içsel yalnızlık hissi?
Cevapla