Türkiye de karşı cinsle tanışmak neden bu kadar zor?

Yurtdışında yaşamaktayım. Birisine iltifat edip, konuştuğumuzda kızın teşekkür edip ilgilenmiyorum demesi yeterli kalıyor mesela. Ya da işte numarasını alıp konuşup buluşuyorsun, ama Türkiye de daha ekstrem bir tepkiyle karşılaşıyorum. Neden böyle?

Türkiye de karşı cinsle tanışmak neden bu kadar zor?
Cevapla