Türkiyede karşı cinsle konuşabilmek neden bu kadar zor?

Flört, yürüme falan demiyorum normal insan gibi sohbet edip evlere dağılmadan bahsediyorum. Daha ilk defa görüştüğüm kisie hemen flört mü yapacam esc mi bu?

Bir erkekle iletisime gecebildigim kadar yapamıyorum hemen yüz çeviriyorlar sebepsiz yere.

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Türkiyede karşı cinsle konuşabilmek neden bu kadar zor?
Cevapla