Arkadaşım beni her girdiğim ortamda rezil ediyor gerçekten moralim bozuk kapmalıyım?

Selam arkadaşlar şöyle anlatayım her insana elimden gelen ne varsa yapmaya çalışıyorum karşılık beklemeden çok ince düşünüyorum liseden beri arkadaşım var kız saçma sapan hareketleri var daha önce de aramız bozuldu sırrımı erkek arkadaşımla paylaştı yine kabul ettim ama bu sefer çok kırıldım 5 yaş küçük bir erkek kardeşim var aramız kötü bu aralar bende bunu arkadaşımla konuştum hemen gidip kardeşime olduğu gibi anlatmış kardeşim tavır yapıyor onun yüzünden gerçekten napmam lazım
Arkadaşım beni her girdiğim ortamda rezil ediyor gerçekten moralim bozuk kapmalıyım?
Cevapla