Yakın arkadaşım sürekli moralimi bozuyor. Sizce gerçekten yakın arkadaşım mı?

Yakın arkadaşım sürekli moralimi bozuyor ne bileyim en basitinden birisini seviyorum ve bana onu beğendiğini söylüyor onu görünce kendisi seviniyor ve bunu çok belli ediyor onu eğer gerçekten seviyorsan vazgeçebilirim diyorum hayır diyor sadece beğendiğini söylüyor ve arada sırada bana durduk yere gıcık oluyor ve gıcık olduğunda bizde tip yok diyerek bana çirkin muamelesi yapmaya çalışıyor kafam karıştı ne yapmam gerekiyor onu hayatımdan çıkarmam mı lazım? Teşekkürler.
Yakın arkadaşım sürekli moralimi bozuyor. Sizce gerçekten yakın arkadaşım mı?
Cevapla