Yalnızlığıma nasıl çözüm bulabilirim?

Ben 18 yaşımda bir gencim, erkeğim. Neredeyse hiç arkadaş çevrem yok, kimseyle takılmam, konuşmam etmem. Haliyle bu yaşıma kadar hiç kız arkadaşım olmadı, karşı cins ile sohbet halinde bile iletişimde olmadım. Belkide bunu ben seçtim fakat artık sıkılmaya başladım, günümüz gençleri, yaşıtlarımın yaşantıları benim midemi kaldırıyor. Neyse uzatmayayım buraya danışmamın sebebide bu konuları konuşacak ve danışacak bir arkadaşımın olmaması. okul hayatım henüz yeni bitti, asosyal bir çocuktum. Asosyal olmam sizleri yanıltmasın 7 farklı enstrüman çalabiliyorum yani vasıfsız kılıbık birisi değilim artı olarak kendime önem veren, bakımlı ve kendimi seven birisiyim. arkadaşlık çocukluktan başlar diye düşünüp bundan sonra iyi bir arkadaş bulabileceğimi sanmıyorum. Kız arkadaşım olsun, kaliteli ve anlamlı vakitler geçirelim istiyorum. Bu saatten sonra ne yapmalıyım? Ne öneriyorsunuz?

Yalnızlığıma nasıl çözüm bulabilirim?
Cevapla