Kızlar, Arkadaşumın düştüğü bu durumdan ötürü sorumluluk hissetmem normal mi?

Erkek kardeşim fena halde dominant alfa hatta maço bir tip... hayatına giren kızlara hükmeder her şeylerine karışır ve kızlar pek de karşı koyamaz. Pislik işini de biliyor ama kızlar da pek çetin ceviz değillerdi diye düşünürdüm. Serde biraz feministlik de var sinir oluyordum...

Yaşı benim kadar eski bir arladaş kardeşimi beğendi kız da benden çok daha ileri feminşst sıkı güçlü kız. Ben de dedim bunları ben tanıştırayım ilişki olursa bizim oğlan buna diş geçiremez kadınlara saygısı artar bundan sonra öyle maçoluk taşlamaya çekinir...

Bunları tanıştırdım haftasına ilişkileri başladı bunlar çıkmaya başladıktan 2 hafta içinde benim o güçlü femnişst arkadaşım da yaşı kendinden küçük olmasına rağmen süt dökmüş kediye döndü. Kızcağızın tüm sosyal medya şifrelerini almış. Açık kıyafetlerini yasaklamış. Gece kız arkadaşlarıyla bir program yaomış arkadaşlarının yanından çekime çekine bizim oğlanı arayıp İZİN istemiş.

Telefonda konuşmalarına kulak misafiri oluyorum kıza tam anlamıyla hükmediyor.

Ben ne yaotım! bu durumdan ötürü vicdanımın sızlaması normal mi?

Kızlar, Arkadaşumın düştüğü bu durumdan ötürü sorumluluk hissetmem normal mi?
Cevapla