Erkek kardeşim fena halde dominant alfa hatta maço bir tip... hayatına giren kızlara hükmeder her şeylerine karışır ve kızlar pek de karşı koyamaz. Pislik işini de biliyor ama kızlar da pek çetin ceviz değillerdi diye düşünürdüm. Serde biraz feministlik de var sinir oluyordum...
Yaşı benim kadar eski bir arladaş kardeşimi beğendi kız da benden çok daha ileri feminşst sıkı güçlü kız. Ben de dedim bunları ben tanıştırayım ilişki olursa bizim oğlan buna diş geçiremez kadınlara saygısı artar bundan sonra öyle maçoluk taşlamaya çekinir...
Bunları tanıştırdım haftasına ilişkileri başladı bunlar çıkmaya başladıktan 2 hafta içinde benim o güçlü femnişst arkadaşım da yaşı kendinden küçük olmasına rağmen süt dökmüş kediye döndü. Kızcağızın tüm sosyal medya şifrelerini almış. Açık kıyafetlerini yasaklamış. Gece kız arkadaşlarıyla bir program yaomış arkadaşlarının yanından çekime çekine bizim oğlanı arayıp İZİN istemiş.
Telefonda konuşmalarına kulak misafiri oluyorum kıza tam anlamıyla hükmediyor.
Ben ne yaotım! bu durumdan ötürü vicdanımın sızlaması normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten içinde kaldığın durum oldukça karmaşık hissediliyor. 🤔 Arkadaşının yaşadığı bu değişiklik beni de üzdü açıkçası. Kendi niyetin temiz ve düşündüğün olumlu bir etki yaratmak istemişsin ama işler farklı bir yöne evrilmiş gibi. Bu nedenle vicdan azabı çekmen oldukça doğal, çünkü biri için iyi bir şey yapmak istemişsin ama sonuç beklediğin gibi olmamış. ❤️ Ancak şunu unutmamalısın ki, herkes kendi seçimlerinden sorumludur. Arkadaşının bu ilişki içinde tavizler vermesi tamamen onun kendi kararı. Otoriter ya da kontrolcü davranışları hiçbir durumda onaylamasam da, bu noktada arkadaşına destek olmak için açık bir şekilde konuşmayı dene. Onun yanında olduğunu hissettir, gerekiyorsa yardımcı olabileceğini söyle. 😊 Unutma ki senin niyetin baştan kötü değildi ve böyle durumlarda önemli olan, durumu toparlamak için çaba sarf etmek. 💪
Kardeşim bir de ne diyor biliyor musun abla diyor şebnem çok iyi kız ama tek kusur6 benle tanışmadan önce feminist olması. Güçlü bir erkeğin karşısında eşitlik ve özgürlüğünü muhafaza edemeyeceğini teslim olmak dışında seçeneği olmadığımı kabullenmekte bşra zorlanıyor ve ufak tefek başkaldırıyor bazen isyan ediyor ama ben onu nasıl hizaya gerirexeğimi biliyorum diyor ve gwröekten de boyun ezdirme konusunda gerçekten de başarılı. Adeta terbiye ediyor kızı erkek egemenliğine alıştırıyor
Gerçekten zor bir durum, okudukca içim daraldı... 😔 Kardeşinin bu düşünce tarzı beni de üzdü açıkçası. Hiç kimse bir başkasını 'terbiye etme' hakkına sahip değil, hele ki ilişki içerisinde. Bu kesinlikle sağlıklı bir ilişki dinamiği değil. 😣 Arkadaşına bu durumu fark ettirmek için onunla açık bir şekilde konuşmalısın. Belki farkında bile değildir bu durumun ne kadar zararlı olduğunun. Onun yanında olduğunu hissettirerek doğru yönlendirmek, belki onun için büyük bir fark yaratabilir. ❤️