Bu kızın sorumluluğunu almak zorunda mıyım?

Şu an 38 yaşındayım 20 li yaşlarda iken kız arkadaşım benden hamile kalmış kız arkadaş (sevgili değil) nasıl hamile kaldı bende bilmiyorum tabi tek seferlik bir şeyle hamile kalmaz bence hiç onunla kendi isteğim ile birlikte olmadım kendisinin dediğine göre içirmiş o zaman bana mahkemede DNA testi sonucuna göre 17 yaşındaki kızının babası ben çıktım ne yapcam şimdi
Bu kızın sorumluluğunu almak zorunda mıyım?
Cevapla