Kızlar, Erkeğin kaba gücünden etkilenmek ve önemsemek feminizmle çelişik bir durum mudur?

Ne alaka diyenler olacak ben kendimce kurduğum alakayı izah edeyim... kaba güç erkeklerde tartışmasız şekilde daha yüksek değil mi? Yani yoruma kapalı bir üstünlük...

Bu bir üstünlük alanı olduğuna göre ve kadınlar olarak böyle başka bşr konuda lesin ve tartışmasız şekilde yoruma kapalı bir biçimde üstün olmadığımıza göre eşit olmamızın yani "erkekler bizden üstün değil" ditenilmemizin yegane yolu kaba kuvveti önemsiz görmek işlevsiz hatta yok saymak değil mi

Kızlar, Erkeğin kaba gücünden etkilenmek ve önemsemek feminizmle çelişik bir durum mudur?
Cevapla