Böylesi bir durumda kadının feminist kalması mümkün müdür?

DİYELİM Kİ feminist bir kadın bir kitapta veya bir tartışmada erkeklerin sadece kaba güç olarak değil diğer konularda da doğaları gereği kadınlardan az veya çok ama kesin bir şekilde üstün olduklarına dair argümanlara doğru düzgün cevaplar veremiyor. Erkeklerin doğaları gereği kadından bir seviye üstün olduğu savını çürütemiyor ve kabullenmek zorunda kalıyor.

Bu durumda kadının hala feminist olabilmesi mümkün müdür?

Ben bu durumdayım demiyorum veya herhangi bir tespiti de savunmuyorum. Bunu söyleyeyim.

Böylesi bir durumda kadının feminist kalması mümkün müdür?
Cevapla