AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Tek nyapman gereken şey seni sen oldugun icin seven birine deger vermen yeterli hersey dis görünüş değil
İşte böyle biri yok ki
Nerdn bkysun
Etrafta çevrede
Hmmm
Bir şeyi çok istersen olmaz. Bir şeyi az istersen de olmaz. Bir şeyi hiç istemezsen de olmaz. bazen olmaz yani.
Oldu mu böyle
Resmini koyman birinizin sana delice asik olmasi gerekiyor
Insan cevap verir önce iyi insan olacaksin ki sevgili bulasin. Gercekler acidir. Cirkinsen zaten bulman zor güzeller bile acikta.;)
Nasip...
Kismetin kapali otur Allaha dua et
Etmediğimi nerden biliyosun
Etmediysen et diyorum evine kamerami koydum. ne bilim ben
Ediyoz işte allaalla bekliyoz hala beklemedeyim.
Resmini koy guzelsen ben alirim belki:))
Çikinim ben
Cirkin guzel gorelim bakalim belki kasini begenirim:)))
Gözümü beyenmezsin o zaman
Nerden biliyorsun yahu Allah bilir belki icime sevgi verir:))
Vermez ttnet te hat kopuyo arada kopmalar olur :))
Bekleriz :))
Varsa gerçekten sevilecek adam akıllı birisi alırım bir dal
Herkesin muzdarip olduğu bir konu kimse sevilmiyor peki bu kadar seven varsa kimler sevilmiyorum diye yakınıyor anlayamadım
Ya biz fazla seviyoruz anlamıyorlar değerini ya da biz fazla sevdiğimizi sanıyoruz saçmalıklar silsilesi elbet vardır ama bize denk gelmiyor
hiç bişi yapamassın kaderinde varsa yaşarsın yoksa seydersin ;)
Bende güzel şeyler yaşananlardan olmak istiyorum bunun için ne yapmak lazım acep?
allaha dua et :D işin zor biraz da şans
Dua dua dua hep ediyorum ama demek daha dua etmeye devam vakti değil demek ki
Sen birinin seni sevmesine izin veriyor musun onu düşün
Öyle bir talep gelmedi henüz
Seni seven değer veren biri çıkmalı bu kişi çıkmazsa zor
He işte bende onu diyom hayatta üzüldüğünde başını koyacak bir omuz dertlerini sevinçlerini paylaşacak bir şahıs arıyor yanında ama yok yok yol
Olur acele etme yaşın genç
Neresi genç ya :s
Yaş kaç
Sana göre genç olabilirim ama hayatımın baharı geçiyor
Bunun için bir sey yapmana gerek yok, hayatini disariya kalanmadigin surece karsina cikacak davalar, modern olmakta lazim tabii.
kapatmadigin*
Sevmek, sevilmek, aşık olmak Ve olunmak bunlar hep ummadığın anda seni bulacak şeyler
Ya ben bunları yaşadım nimetler birden nikmete dönüverdi ama gerçek aşk sevgi hala bekliyorum
Ben hiç. aşık olamadım. Bende bekliyorum hala gelmedi
Biz daha çok bekleriz
Öyle gözüküyor :)
ben sevilmeden evlenicem galiba ve sevilmeden ölcem :(
Yaşanırmı böyle be
Ölelim biz
erkek olmak daha zor ama
Ne alaka sevimsiz insan her zaman sevimsizdir
ben hiç erkeğe görücü giden görmedim
Bende hiç görücü bekleyen erkek görmedim
6-7 yere gidip red yedinmi hiç?
Defalarca evden kovuldum
Sen kovuldun mu
neden kovuldun?
Evet kovuldum hemde çok ama anlatmak istemiyorum allah görüyor biliyor adaletinden şüphem yok eden bulur
sebebi ne onu merak ettim koca bulamadın diyemi
Hayır kocaya fazla geldim diye
Bosandin yani oylemi
Evet
Olsun birisi cikar ama kendini kullandirma
aynen. sevmeden sevilmeden yaşamak ot gibi yaşamaktan farksız.
evet erkekler daha sanslı bnce siz teklif ediyonuz
@eloss14 neden şanslı size 4 kişi geliyo acaba hangisini begensem diyosunuz secme hakkınız var ve olması sizin elinizde ama biz kapı kapı geziyoz ve kabul etme hakkı yine kızda ve hep red ediliyorum
gelmediği içn blimyorum
@eloss14 merak etme gelirler hemde cok gelir
Sevene değil hep kullanana süründürüne gidiyorsunuz ama çok duyduk bu masalları :/
Özellikle 25 yaş üstü erkeklerden aynı yorum geliyo anacım seven olmadı diyom hala anlamıyosunuz
Çıktıkların olmadımı?
Çıkmıyorum
Peki çıkmazsan tanımazsan adamın gerçekten sevip sevmediğini nereden bileceksin?
Kiminlen çıkcam
Teklif edenler olmuyormu?
Olmuyor
Yav bacım onemseme o kadar ya kader kısmet alın yazında ne varsa o olur allah gönlüne göre versin nasip
Amin hepimizin inşallah
İnşallah
Bazen bir kadın sana en çok korktuğum şey bir kadının göz yaşıdır diyor, kendi adına, eğer çok sevdiysen diyor, yani çok sevdiysen, oysa bilmiyor ki sevmek de bir ân'a ait.
Çok sevsen de az belli et, gerekirse hiç ipleme, köpeğin olsun. Erkek için de kadın için de geçerlidir, hiç şaşmaz.
Ay yapamam ki ben onu ya belli etmeyi bırak direk söylerim pat diye
bu dunyada ogrendigim tek sey biseyi ne kadar istersen o kadar olmaz! isteme oluruna birak bak nasil oluyor :)
Öyle sevmeyi bıraktım belki sevilirim
Kendin ol yeter bnce... Özün neyse o sun... Bunu asla unutma...
Ya bir daha böyle yorum yapanı dövcem kendim değilmiyim şimdi ben öyle bir sıkıntımı gördün bende
Ben kendi açımdan söyledim sadece benim için cinsellik sondan birinci...
Arkadaş sen ne diyon kendi çapında yorumlar yapıyosun konuyla alakalı bence seninde sevilmeye ihtiyacın var kafana vurmuş
Tanismak istyrum senle kirmazsan mutlu edersin beni
Tanışmak değil sevilmek istiyorum
Eger kismet olursa senle sevgili olmk isterim kabul et lutfen
Lutfen
Nolur kabul et
Nolur kabul et olmune severim nolur kabul et
Hadi nolur ya
De get ya hu sanaldan sevgili yapacak kadar ölmedik
Yavaririm
Nolurrrtft
Ana bir de yalvarırım yazmış ya olum bak git
Sevgiyi hak eden barbi degil harbi kızlara o degeri vermeyen biz piç kurularına lanet olsun dostum.
bende ole zannedıyordum ama öyle deyılmıs allah öyle bir anda öyle bırını cıkartıyorkı karsına dunyalar senın oluyor
Ay ne güzel dedin inşallah ya bekliyorum allahın bana tahsis ettiği o muhteremi
benimde ihtiyacım var sevmeye sevilmeye ypcak bşey yok mahşere kalırız biz
Yok ya oralara kalmasın burada da acık ucundan bişiler görelim dimi ama
Önce kendin gerçekten sevebiliyor musun? Kendine bunu sor
Sordum cevaplıyorum şu yaşıma kadar bir kişiyi sevdim onu da köpek gibi sevdim gerçeğin dibi hemde...
Ama hiç öyle sevilmedin
Seni böyle biri sevse sen onu öyle sevemezsin çünkü korkuyorsun
Niye korkayım ki
Tekrar aynı şeyleri yaşamaktan
Yoo öyle bir korkum yok hiçte tam tersine önceki yaşadıklarım bir imtihandı sabrettim isyan etmedim en azından bilerekten bir dahaki sefere allahın lütfü olarak mutlu olacağıma inanıyorum
Doğru insanı bulmak da nasip işi
Kaderimiz boyle dur ben sana surdan cik bira soyliyim
Sevilmek istememen lazım herkes seviyo o zaman anasını satayım
Yaş 25 üstü sanırım.
Vay be. İnsan şaşırıyor.
Niye şaşırıyosun ki
Bende ne sevildim nede sevdim...
Ya ben sevdim de ne oldu hiç sevme kimseyi sevilenle takıl
Hem senin gibi sevilmek hemde sevmek istiyorum yaşım kaç oldu hayatımın bir anlamı yok ya çok monoton. artık sıkıldım bunaldım gerçek bir aşk yaşayıp ömür boyu mutlu olmak istiyorum
Bulursun inşallah
İlk önce yürekli birini bul
Ya dışardan bakıyorsun adam tanıyınca Madam nerden bulcam yürekli birini
Şans isi bunlar
O da bende yok kendime şans mı enjekte etcem
İnsan inandigidir
Adam diye inanıyoz sonu hüsran tek taraflı inanç olmuyor
Bunun bende farkindayim doğru insani bulmak lazim sen gibi düşünen kaç kişi var dünyada
https://hizliresim.com/ao3VOB
Cakmagimi ödünç versem :p
Sana şans getirdiği?
O uyumu yakalamak sence sans değil mi?
İkisininde ayni yerde buldum bir gün arayla aldim
İnsanlar arasındaki uyumu yakalamak şanstır
Belki de sira ona gelsin
Bulurum bir hal çaresini
Sen yeter ki gerçekten iste o seni bulur sende onu
Bulduğuna inandiginda bir birinize sans verin
Artık sıra ona gelmiştir inşallah çok istiyorum artık
Seni anliyorum
Yorgunsundur simdi
Bir cayimi kahve mi iç biraz soluklan
Ayyyynısı aynısı. Ben de bilmiyorum. :(
:((
Kendini ağırdan sat :)
Ay o bende yok ya sevsemde sevmesem de söylerim pat diye
Bence seviyosa erkek söylemeli sen ona ilgi duyduğunu göster biraz o anlar seviyosa söyler zaten :)
Hangi erkeğe :)
Bak şöyle söliyim erkekler için kızlar kutsaldır nekadar inkar etsekte öyle sen ilgileniyosan biriyle ona bir kaç gün yakın ol sonra biraz uzaklaş o ne oldu acaba diye düşünüp sana yakınlaşmaya çalışır ve ister istemez etkilenir :)
Tabi bu bahsettiğin normal erkekleri kapsar sanırım normal olmayanlar meclis dışarı :))
Çocuk başka kızı seviyosa veya sevgilisi varsa olmaz tabi :P
Tabi orası öyle sanırım başkasını seviyordu bu yorumunda haklısın:)
Kusura bakma ama malesef öyle bende hoşlandığım bir kız varken diğer kızlar naparsa yapsın ilgimi çekemiyor :/
İşin tuhafı bu benim peşimden koştu sürekli ben değil sonra kendi terk etti sanırım başka birini seviyodu
Ya senin ilgini çekmek istiyor ya da dediğin gibi başka bir kızdan hoşlanıyor.
Beni elde etmek için de olabilirdi
Evet olabilir. Sana çok yakın davrandığı olup birden kesiyorsa ilgiyi muhtemelen öyledir.
Ne kadar rahatsız kişilikler var ya
Malesef öyle.
Salla pek önemli değil
Önemli olmazmı ya olmaz mı ya biri sevse beni
Sen daha kendini göstermeye cesaret edememişssin gizli saklı soru sormuşssun kim niye sevsin seni öyle otur otur yazı yaz nerde? Neyin kafası bu?
Ben de onu diyom çok sevimsiz biriyim kim niye sevsin beni
Öyle olduğunu düşünüyorsan zaten öylesindir.
Öyleyim:(
Kendini sevdir ve yapmack ol.
Ayy yapmacıklığı hiç sevmem ama öyleleri prim yapıyo
Bende üstelik evde kaldın diyorlar :(
Senin yaş kaç
Ben 20 yaşındayken babam evde kaldın diyordu yaş 28 senin kaç
27 canım ne olacak bizim bu halimiz:((((( yaşıtlarım herkes evlendi bir ben bekar kaldım
Benim de etrafımdaki herkes evli mutlu çocuklu kaldık böyle biz biran önce artık bende hayatımı düzene sokmak istiyorum
çalışıyormusun peki bende ünv mezunuuyum iş bulamıyorum... çalışsam en azından kötü hissetmem :(
Dışardan okuyorum şu an içinde çalışmıyorum işsiz olmakta kötü bir durum
hmm ne bölümü bende dışardan okuyorum aynı zamanda çalışma ekonomisi?
Bende çalışma ekonomisi okuyorum
aa ciddenmi :) kaçıncı sınıf
3,5. Sınıf seneye bitecek inşallah
bende :D 3. sınıf 2 dönem :D çok ortak noktamız var ama ilk dönem 3 dersten kaldım yaaa :(
Geçen sene bahar dönemi kayıt yapamadım ben değilse bu sene mezun olabilirdim bu sene artık seneye kaldı evet ortak noktamız çok ikimizde ev kaldık, ikimizde işsisin, ikimizde okuyoru
Evet :(((
Tanışabiliriz
a'lara şapka giydirmekten vazgeçerek başla
Onu ben koymadım sözlük koymuş
mana
affet beni
Umarım karşına çıkar.
Amin allah hepimizin kalbine göre versin inşallah
Seviyorsan git konuş bence 😀😀
Kimle konuşayım bilader?
Bilader mi kız değil canavar cıktın sen demekki bu yuzden erkekler yanaşmıyor seni sevmeye biraz ılımlı ol be 😊
Bilader erkek kardeşe denir siz bacım deyince bişi olmuyo ben bilader diyince mi sıkıntı oldu bilader dediğimden sevmiyorlarsa beni sevmesinden beni ben olduğum için seveceklerse sevsinler bilader:)
Üstünü aradan emanetde çıkar senin 😊
Ney dedin anlamadım
Üstünü arasak emanette çıkar senin dedim 😊
Ne emaneti
Tamam yok bisey ya 😢
Gercek manada sevmelisin :)
He işte bende onu diyorum :)
Git hoslandigin cocuga senden hoslaniyom de salak gerisi sonra gelir
Gerizekalı hoşlandığım çocuk yok beni sevende yok
Iste mal o yuzden saktirgit asik ol
Önce anneniz sarkıtgitsin böyle çocuk yaptığı için angut ben aşık olmak istemiyorum
Senin anani sakiyim top ol ibno annemi ne karistiriyon arasbe
Senin gibi nedüğü belirsizsi topluma saldığı için annenizkim dedim dingil yazdığın yorumlara baksana herkes insan gibi yazmış sen annen bir baban binbir diğer insanları örnek al istersen
bişey yapmana gerek yok o seni bulur :)
Nerdeyse gelsin bulsun beni sabrım kalmadı yoksa ben onu bulup kırcam kafasını gözünü
kendin olmalısın özel ç
Ben kendim değilmiyim?
özel çabaya gerek yok demek istedim illa birileri sever yani
Zaten özel bir çaba harcadığımı söylemedim ki
Sevilmeye Layık Bir Kadın Olmalısın Önce..
Ben laik değilim
Cevap veriyorum bilmiyorum
Çok açıklayıcı oldu tam da istediğim cevaptı teşekkür ederim
Rica ederim birazda olsa yardimci olabildiysem ne mutlu bana
Karşına çıkanlara sans vermelisin
Biri karşıma çıksa üstüne atlayacak hale geldim sen ne diosun
Ben karşına çıktım şansını benden yana kullanıp kullanmamak sana kalmış her konuda kendime güvenim sonsuz
Ohoo senin yaşın küçük arkadaş
Bu kafayla gidersen bir arpa boyu yol alamazsın.. insanı yaşı değil yaşadıklari olgunlastirir güzelim
Olgunluğa bakacak olursan zor bulurum
O zaman sen yasitlarini al parkta kumdan kale yap..
Ne alaka
Hiç bir şey yapamazsın kısmet bu işler dua et
Yıllardır duacıyım
Gerçek manada seven bulmalısın.
Of allahım:)))
Hadi ya bak bu aklıma hiç gelmemişti
Ne diyim şimdi doğruya doğru seveni kim kaybetmişkş sen bulacaksın ben bile seveni seviyorum mesela :)
Bazı salaklar gerçekten seveni kaybeder ama
Bana hiç mi denk gelmez ya
Gelir ya ümitsizliğe kapılma sen.
Beklemedeyim
Bana mesaj atmalısın.
Sebep?
Sevgilim olsan keşke. :-D
bana mesaj atmalısın.. :)
Sebep kardeş?
siparişle olmaz o işler. koy ver gitsin
Koya Koya bu hale geldim
hay maşallah :D
İnsanlara seni sevmeleri için şans ver.
Seçeneklerim olsa şans vericem
Daha çıtırsın zaman şart
Ne çıtırı be kıtır oldum artık çatır olmaya doğru gidiyorum :)
Seviym mi seni lakin çok sert severim katır kutur edersin
Bana yazabilirsin aynı durumdayız.
Seni mesleğinden ötürü sevmiyorlardır
Nedenki
Jinekolog yazıyor ya bir bayana çok sempatik gelmiyor
İsim bu ama
Meslek değil nickim bu diyosun
E yani
Neden böyle itici bir nick seçtiniz ki
Bilmem sinirlendim ks hesabımı kapattı durduk yere yeni açtım bunu.
Olsun bazen sil baştan başlamak gerek bazen
Olmuyor ışte 8 xperlik hesaptı
Hayatııı sınırlamak...
Ben sınır tanıyamamki
Sıfırlamaktı o ama neyse
Önemi yok ya
Bazen önemsiz kalır yaptıklarımız yetersiz kalır sözlerimi...
Aşık olmak istiyorum #sana.:)
Det sapıh
Sapıh mi Allah korusun kız :)
bende ya :( bende gerçekten sevilmek istiyorum:(
Allah tez vakitte karşımıza hayırlısını çıkarsın inşallah
Sevilmek icin sevmelisin
Çok sevdim hemde aklımı yitirecek kadar ama sevilmedim
Benim için sormussun sanki :(
Evet bu konudan muzdarip olan çok varmış
sevgiye aç bir insan daha :) aramıza hoş geldin:)
Ben hep aranızdaydım :)
Aynı gorusteyiz katılıyorum size
Sevin ulen bizi yettiniz ama ya...
doğru kişiyi bulmalsıın
Nasıl bulabileceğimi bir bilsem
iizin ver tanışalım
sen birşey yapmayacaksın o seni bulur
Şu yaşıma geldim neredeyse çıksın ortaya artık bekleyemicem biran önce bulsun beni
dur panik yapma maazallah yanlış tercihte bulunursun falan :p
Yanlış tercihi bir kere yaptım ben aceleci de değildim ama tabi kader kısmet demek böyle olması gerekiyormuş ne diyelim
İnş Allah kalbine göre verir.
Amin
profilin açık olsaydı 15 tane damat adayın olurdu.
Ben damat istemiyorum ki sevilmek istiyorum
kuru kuru sevilmek olmaz. Sorunu kendinde ara.
Aradım baktım galiba sorunluyum ben
seni sevecek birini bul.
Bende sanki buna benzer bişeyler söyledim az önce
sosyalleş bıraz fırsat tanı kendıne
Sosyal olmak menfaatsiz sevilmek anlamına mı geliyor
nyse bayan senın işin uzun
He uzun sende bırak beni sende dön arkanı benim kaderim bu:/
yapma bayan duygulandm..
uyuşturucu satıcısı ol.