AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Belki sevildin ama hissedemedin.
Yok sevilsem fark ederdim sanırım öyle bişey hiç olmadı
O kadar çok şartlamışsan kendini inan fark edemezsin.
Seviyorum seni.
Düzgün bir salak bul yeter
Seven salak mı oluyo
gerçek bir sevgili bulman lazım
Sahtesi de mi oluyor
bu zaman kadar olanlar gerçkmiydi?
Onlar kimler
sen söyle?
gerçek manada sevilmek isitiyorsan sahte manada sevilmiş olmalısın bence ! ki gerçek manayı arıyorsun?
Bir kişiyi çok sevdim hemde deli gibi o da seviyor gibiydi meğersem numaraymış ama bir kişi oldu hayatım da
bende o yüzden gerçek bir sevgili bul dedim gerçek bir adam madam değil
É adam mı Madam mı olduğunu nerden bilcem
onu da benmi söyleyeyim kaç yaşlnda kızsın
Gerçekten bilmiyorum
daha çok sahte sevgili görmen lazım o zaman
Ama ben bunu kaldıramam ki ondan bu yaşıma kadar bir kişi oldu bir kişi olsun hayatımda o da adam gibi biri olsun dedim
ilk önce hayırlısını istemek lazım evladım nefsinin istediğini değil o seni üzer anlamıyormusun hala
Allahını seven şu kıza sevgi atsın
Kontörü olmayan varsa çaldırsın ben ararım
:((
;)))
Seni seviyorum. Al şimdi git sevin.
Ne salaksın
Bence kendin ol yeter
Allah allah bı kaçıncı yorum ben kendim değilmiyim kardeş
Medeni cesaret birazcık
Medeni cesaretim normal olması gerektiği kadar
Yaşantın hakkında bilgimiz olmadığı iÇin tavsiyeler genel kalıyor
Öyle
Bahsetmek ister misin
Gerek yok bahsetsem ne değişcek
Değişiklik istemiyorsun da nede halinden şikayetcisin
Değişiklik istemiyorum demedim ki anlatsam ne değişcek diyorum sen bana ne katabilirsin
Denemeden bilemeyiz hanımefendi
Hala mı yok :)
Ben deneme tahtası değilim ki deneme yanılma yapayım
Ya nasip de bir hele
Seninkisi ya nasip değil rastgele oluyor
Öyle demek istemedim ama allah bahtını açık etsin
Amin hepimizin inşallah
Kalbin yeniliklere açık olsun.
Gerçek Kişileri Bulman Lazım
Albenden de okadar menfaatçiler den bıktım artık
manada mı pot bas. :D
Bnide sevmiyolar ama bn onları çok seviyorum
Karşılıksız sevmekten yoruldum
Bnde öyle ya hiç sevmiyolar bni
Herkez benimle dalga geçiyor
Kulak asma sen onlara bakma sen
Olmuyo işte arkadaşlarım bile dalga geçiyor
Annelerine şikayet et
Çocuk deilim bn
Niye dalga geçiriyosun o zaman kendinle
Niye mi kendimle dalga geciyom
Etrafındaki insanlarda biraz haksız değiller sanki
Kendin ol ve benimle konuşmaya gel
Ben başkası değilim ki
İstersen dertleşelim benimde moralim sıfır belki birbirimizi n derdine çare oluruz
Derdime çare yok ki
Bilemezsin
Neyse Dertleşmek istersen buradayım
Bazı şeyler çok net bilinebilir
Gel konuşalım sonra bil
Bana çay demlersen çok sever ve sevinirim
Çok yorgunum sen bana kahve yap en iyisi
Türk mü nes mi
Türk kahvesi
orta olsun çikolatanı koymayı unutma bir zahmet
Bitter
Sütlü
Beyaz
Hangisi olsun
Bitter olsun ama tercihim kahve çekirdekli olanlarından ama yoksa Bitter de olabilir
Hımm bitter
En sevdiğim
hicbisey yapmana gerek yok
Beklemedeyim zaten
Şu yaşın kaç?
Yirmisekiz
aynı ben..:(
Aynı aynı
Bulan varsa bana da haber versin
Valla bulan bazı salaklar da kaçıyor bir bulsam hayatta bırakmıcam
aynen bende yaa bitane düzgün seven sevecek olmaz mı yaa :))
Ay yok inan az önce baktım kalmamış :))
aslında varda bilmem begernir misin :))
Benim sana verebileceğim çok bir şey yok
aslında…
Çay var içersen,
Ben varım seversen,
Yol var gidersen…
boyle diyor şair :))
Olmaz ama böyle yaparsan şaire benden selam söyle :)
peki aleykum selam :))
Olduğun gibi kal bence. Aksi halde gerçek olmaz.
Olduğum gibiyim
Demekki yanlıs yerde yanlış insanlarlasın
Yerimi yurdumu sorgulatma bana gece gece
Gercek manada sevmelisin
He bende onu diyorum
Sevilmek icin sevmelisin diyorum bende
Sevmedim sevdi beni sevdim sevmedi beni anladın
Sabret kafana takma canını sıkma ;) kısmet
Öyle diye diye böyle olduk :)
boşver be :) hayat üzülmeye değmez.
Böyle de geçmez :)
gizliden cık arkadaslar senı sevsın
Hatayı kendinde aramalısın
Tamam
Çirkinmisin?
Evet
Peki kalp olarak karakter düşünce olarak. Dış güzellik geçiçi zaten
Elhamdülillah namusuma dürüstlüğüme kimse laf söyleyemez
Yaşın 25 üstü mü?
25 üstü
Senin resmi çok merak ettim ablam. ( üNİ bitirdin mi?
Son sınıfım
Senin yaş kaç üni son sınıfsın? Ben 24 yaşındayım üni 3'üm geç başladım
Dışardan okuyorum
Senin resmi çok merak ettim
ben sevilmeyi beceremedim umarım sen beğenirsin
al sana seçenek
Ne seçek?
köpek besle..
Ay ciddi ciddi düşündüm bunu ama necis namaz olmaz köpek beslenen evde
kapının önünde besle. Veya balkonda. Ev sart degilki.
İşte besleyecek hiç yer yok ama ilk fırsatta bir Golden almayı düşünüyorum
Şaka gibi ya sana 2 gün önce Golden almak istediğimi söyledim babamın bir arkadaşı babama vermiş ama yazlıkta ve Golden beslemeyi çok istiyordum inanılmaz sevindim üstelik benim babam hayvanları hiç sevmez:))
çok şanslısın desene bak sevindim senin adına :) goldenlarda müthiş hayvanlardır bu arada hem zeki hem şirin savunmada var biraz.. İyi olmuş iyi ;)
Evet bende çok sevindim ya çok mutlu oldum teşekkür ederim:))
rica ederim. :)
Beni tanımamışın o Yüzden
Seni tanıyamamışım
Bence tanımalısın
Beklemeyi bilmelisin
Beklemeyi biliyorum değilse bu yaşa kadar beklemezdim ama sonuç hala bekliyorum...
Elbet bir gün birisi sana aşık olur aynı şekilde sende ona, şimdiden kasarsan doğru aşkı yaşaman zor
Tamam ya sabır diyip beklemeye devam o zaman ;)
Kendin ol.
Başkasımıyım ben
... :)
Bu yaşta anlama zorluğu çekmenin de bunda bir etkisi olabilir tabii.
Evet canım haklısın kişi kendinden bilir
Yaşım otuza gelmiş nerdeyse ergenlerle söylenen sözü söylüyo
Ulan ne yaran varmış be ne gocundun. :D
Gocunmuyorum canım ama yeni yetmenin teki benim sorumda atar yaparsa cevabını veririm
Anlama problemin olduğunu söyleyerek atarlanmış oldum öyle mi? :D Cidden şahane bir kafaymış. :D
sevileceksin
gördüğüm yerde şukuluyom reis
anlamadım valla gamer
İnşallah
Bilmem
Zor işler bunlar zor
Çirkin misin?
Evet çok çirkinim
Keşke ölsen.
Keşke dünya bir çirkinden daha kurtulur sevenimde yok
sevenim de yok derken de ayrı yazılır bence öl.
Benim del erim öyle ben yalnızım de lerim yalnız kalmasın kıyamam ben onlara
Çok Duygusalsın Keşke ölsen.
Sende yarım adamsın ananla baban seni yaparken malzemeden çalmış bişey diyozmu sana allaallah
:((( Bende çok çirkinim keşke ölsem.
Toplu intihar edelim o zaman
Top bulmamız lazım.
Çirkinli intihar edelim bence.
talibini bulmalısın
Nasıl olcak o iş?
hayatına yeni insanlar katacaksın tanıyacaksın
Nasıl kalacağımıda söyleyeydin iyiydi hem artık insanlardan o kadar korkuyorum ki tanışmaya bile çekiniyorum
Çok kötüleri var ya ay bir de beni buluyolar
valla iyileri muhakkak var bulabılmek ya da onların senı bulmaları gerekmektedır sadece sen herkesı kendın gıbı gormemelısın
Herkesi kendim gibi gördüğümden herkese safiyane yaklaşıyom art niyetli çıkıyo herkesi kendim gibi görmeyi bırakırsam bulabilirim sanırım haklısın
denemekte yarar var
Denemekte yararmı var yahu ben deneme tahtasımıyım
sen deneyeceksın mıllet senı deıl :D
Ay ne zor işler bunlar ya boşuna yalnız kalmıyormuşum atomu parçalasam daha kolay:))
eee yani :D azimle sıcan mermerı delıyo sonucta :D yanı bekleyerek bu ısler olmaz :D
Yok mu bunun bir kursu ya eğitim şart
hayat kocu bulman lazım bıtane o senı yonlendırsın :D
Ya ben millete akıl veriyom yaşam koçumu bulcam kendime :)) gerçi aşk meşk işleri hariç bundan hiç anlamıyorum zaten ordan da belli oluyordur:))
evet biraz isyankar bir yanın var ama ask ıslerınde bı yasam kocu sart sana :D
Akisina birak
Akışına bıraktım bunca yıl ama sonuç? Bak hala aynı
Kısmetinde yokmus ne diyelim
Ama yaa
Mesaj atsana bise sorcam
Sor burdan yabancı yok bizbizeyiz
gel seveyim
Her şeyin zamanı var
Tabi öyle ama benim zamanım geçiyo şu yaşamı kadar hiç mi çıkmaz
Nasip işi bu hayırlı olması önemli
Çok doğru söyledin nasip işinden öte hayırlısı önemli biri oldu ama hayırsızmış gerçi bunda da hayır vardır
Elbette fazla takma mak lazım
Evlen
He kapı da bekliyorlardı beni
Sevismelisin
Tövbe tövbe
beni bulmalısın
Arayan mevlasınıda...
benide bulurrr
Nasip
Kısmet
Takma
Tamam
Bende cok yalnizim
Önemli olan allah bizi yalnız bırakmasın
Amin yas kac
28.
Ayni yastayiz konusabilirmiyiz
Konuşuyoruz zaten
Burdan degil
Başka yer yok ki
Yazarmisinn o. z. e. l. e
Ben herkese ö. z. é. l. i. m. i açmam
Herkes olmk istemiyorum iste
Herkes herkestir sende herkeslerden birisin
Yaş kaç merak ettim
28.
Telaş yapma çok geç değil daha 35 e kadar yolu var
Ama beklemek yordu be
Bu konuda aynıyım fakat kısmet bu işler :) akışına bırak
Takdiri ilahi kısmet allah bahtımızı açık etsin ne diyim
Bol dua :) ancak böyle motive oluyor insan
Kaderini bekle
Bekle bekle ölecem hayatımın yarısı bitti hala bekliyom
Kaç yaşındasin ki? Vardır bir hayır
Yirmisekiz
Olsun elbet vardır seni seven biri çıkar karşına elbet
İnşallah
bana mesaj at.
Sebep?
gerçekten sevmek istiyorum
Çocum git yaşıtlarınla oyna
30 yaşında kadınla birlikte oldum sen ne diyon çakal.
Bu senin hala çocuk olduğun gerçeğini değiştirmez
yav he he, kendisi kendinden 10 yaş büyük erkeklere bakar gelir bana cocuk der, akıl bastadır gülüm. bunu öğrenirsin yakında.
Erkekler geç olgunlaşıyor benim bakmam normal
yav he he onu diyenın... neyse bu kafayla zaten kezuban olur cıkarsın. insanları ne yasadıgını bılmeden yargılayan mahluk
Sen bana kezbun diyosan abuzerin önde gidenisin çocuk çocuk cahil cahil şeyler yazıyon yaratık
Canın sağolsun
Mast yap
Beni bulman lazım.
Arayan belasınıda...
Arayan sensin.