Eşimin ailesinden nefret ediyorum bunlari nasıl sevecem?

Nişanlılık surecinde ne ailem ne ben hal hareketlerini sohbetlerini sevmedik doğulular gelini hizmetci olarak görüyorlar zaten gorumceler o kadar fesat kıskanç ki ilk geldikleri gun anladim Nisan atilacakti eşimin yalvarmasi annemin ara bulmasıyla evlendik şu an 9 ay oldu evleneli onlardan 10 saat uzaktayım ama bayramlarda gitmek cehennem gibi geliyor ben doğulu değilim

Eşimin ailesinden nefret ediyorum bunlari nasıl sevecem?
Cevapla