Eşimin ailesinden nefret ediyorum hislerimi engelleyemiyorum?

Yeni evliyim 3 ay oldu ayrı yaşıyoruz eşim görev için yurt dışında olacak 6 ay benide ailesinin yanına bıraktı daha gelmeden istemiyorum dedim çünkü sözlendiğimizde bile kayınvalide laf soktu rezil etti beni insanların içinde şimdide hala devam ediyor kızı doğum yapacak onun yanına gidecek ve kayınbaba ile başbaşa bırakacakmış ben böyle birşyi kabul etmem eşimde evet yanlış ama abartma diyor.
Çocuğum olurda ilerde ayrılırsak bana bırakmazmış annemi babamı çağırıp onlara alın dermiş aklı sıra ne yapmaya çalışıyor ve ben kurtulmak için elimden geleni yapıyorum ben gelince tavukları yumurtlamaz olmuş nerden ne konuşacağını bilmiyor ve aşırı nefret ediyorum aynı evde muhattap dahi olmak istemiyorum hiç biriyle ve eşimde beni haklı görmüyor abarttığımı düşünüyor nasıl davranacağımı bilmiyorum birde ayrı bir not ekleyeceğim eşimle 3 yıl dan sonra evlendik ve şu an burada anladımki bana çok fazla yalan söylemiş ne yapacağım bilmiyorum
Eşimin ailesinden nefret ediyorum hislerimi engelleyemiyorum?
Cevapla