Ailem yuzunden evde kaldim. Bana yapilan reva mi?

Annem ve babam ikisi de tuhaf insanlar. Babam bakirkoy ruh ve sinirbhastaliklarinda tedavi gormus, annem de ayri sorunlu biri. Ben boyle bir ailed ebuyudum, hergun kavga. Erkek kardesim de sorunlu. Neyse 29 yasinda babami kaybettim, ve erkek kardesim ile annem baskiyi artitinca o yasta kacar gibi tanimadan biriyle evlendim. Zaten taniyan vazgecer oyle bir ailem var. evlendikten sonra annem her gun evi basti diyebilirim. Erkek kardesim o admai dovecegim diye hergun tehdit etti. Adamda 6 ay sonra kacti. Bosandim. Suanda 44 yasindayim ve maalesef daha yeni aklim basima geliyor. Su evde yillarim gitri, hakaretle duygusal siddetle evlenmeyeyim yeniden diye. Bu yapilanlari Allahabhavale ediyorum, omrumu yediler

Güncellemeler
11 ay
Duygusal siddet neydi.. yani azicik guzel giyinsem, hemen " bak koca aramaya gidiyor." " bak kiminle olacak bu sefer". Yumurta kizartiyorum mesela, " hele suna bak, eski kicasini ozledi". Annem cok fena kadin gercekten, boyle diye diye utandirip eve kapattilar benj. Daha simdi aklim basima geliyor. hayat gecip girmis. Ve ben onlarin dalga malzemesi olmusum. Stres topu olmusum. Ziyan olmus bir hata gibi
Ailem yuzunden evde kaldim. Bana yapilan reva mi?
Cevapla