Ailem sürekli evde kaldin diye baski yapiyor evde siginti gibiyim ne yapmaliyim?

Daha 22 yasindayim. Okutmadilar lise mezunuyum şu an çalışmıyorum. Koy gibi bi yerde yasiyorum. Yaşıtların evlendi git çoluk çocuk sahibi ol diye sürekli baskı yapıyorlar. Daha önce nisanliydim severek nisanlanmistim. Nişanlım beni aldattı sürekli yüzüme vuruyorlar dalga geçiyorlar artık kaldiramiyorum bazen bu dünyadan göçüp gitmek istiyorum

Ailem sürekli evde kaldin diye baski yapiyor evde siginti gibiyim ne yapmaliyim?
Cevapla