Ailem sığınti gibi hissettiriyor, evde fazlalık gibiyim ne yapmalıyım?

21 yaşındayım uni okuyorum. Maddi desteğim yok dogru düzgünce. Ailem gerçekten bana sadece sigintiymisim fazlalikmisim gibi davranıyor. Evde yemek bile yemiyorum. Okul masraflarımi kendi kişisel ihtiyaclarimi karşılamak için çalışmaya başladım bu seferde derslerimden geri kaldim🥲 herseye gelince paraları var ama niyeyse bana gelince yok. Açık öğretim ile okuyorum. Gerçekten işe sabah gidiyorum akşam geliyorum. Bi dakika durmuyorum full calisiyorum eve geliyorum aksam 9,10 gibi zaten yorgunluktan gözümü açamıyorum yatıyorum. Ders hiç çalışamıyorum. Zaten aldığım bi asgari ücret o paraninda çoğunu alıyorlar benden. Bana 4 bin bırakıyorlar onla da kendime üst baş mı alayım kişisel ihtiyaclarimi mi karşılayayim okul masraflarına mi vereyim. Yani gerçekten niye böyleler bilmiyorum. Annem zaten evlilik konularını acıyor evlen biran önce bi rahat ver felan diyor hatta bugün bana açık açık söylüyorum git artık felan dedi. O kadar zoruma gidiyor ki. Gitsem nereye gidicem. Bazen ölmek bile istiyorum😔
Ailem sığınti gibi hissettiriyor, evde fazlalık gibiyim ne yapmalıyım?
Cevapla