21 yaşındayım üni okuyorum. Maddi desteğim yok dogru düzgünce. Ailem gerçekten bana sadece sigintiymisim fazlalikmisim gibi davranıyor. Evde yemek bile yemiyorum. Okul masraflarımi kendi kişisel ihtiyaclarimi karşılamak için çalışmaya başladım bu seferde derslerimden geri kaldim🥲 herseye gelince paraları var ama niyeyse bana gelince yok. Açık öğretim ile okuyorum. Gerçekten işe sabah gidiyorum akşam geliyorum. Bi dakika durmuyorum full calisiyorum eve geliyorum aksam 9,10 gibi zaten yorgunluktan gözümü açamıyorum yatıyorum. Ders hiç çalışamıyorum. Zaten aldığım bi asgari ücret o paraninda çoğunu alıyorlar benden. Bana 4 bin bırakıyorlar onla da kendime üst baş mı alayım kişisel ihtiyaclarimi mi karşılayayim okul masraflarına mi vereyim. Yani gerçekten niye böyleler bilmiyorum. Annem zaten evlilik konularını acıyor evlen biran önce bi rahat ver felan diyor hatta bugün bana açık açık söylüyorum git artık felan dedi. O kadar zoruma gidiyor ki. Gitsem nereye gidicem. Bazen ölmek bile istiyorum😔
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Ailene anlat kibarca siz benim paramın çoğunu alıyorsunuz bana bu kadar para yetmiyor de ancak bu kadar verebilirim de bir şey derlerse siz bana her türlü bakmak zorundasınız dersin
01 Yorumla
Soran1 yılÖyle bir kendimi savundum da dövmelerine ramak kalmıştı sustum
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 3,8b cevap paylaştı. Anlamıyorum bi anne baba bunu nasıl yapıyor. Ve çok duyuyorum benzer şeyler. Sen zorunda olmadığın halde o eve destek oluyosun. Umarım iyi biri çıkar karsına ve kurtulursun
013 Yorumla
Soran1 yılİyi biri çıkmıştı karşıma ama ailem zorla ayırdı bizi 🥲
Soran1 yılÖyle olmuyor işte. Sırf buluştuk alt tarafı bir kafede oturduk diye dayak yedim. Daha sevgili felan da yapmam. Sonum ne olur bilmiyorum
Soran1 yılKarşıma çok çıkıyor ki zaten. Markette calisiyorum ben. Tanışmak isteyen felan oluyor ama hiç düzgün ve güvenilir birileri gelmedi şuana kadar
Soran1 yılOnu tanımaya fırsat vermezler işte
Ya bu ailede yaşayan bilir. Ben biriyle tanısmaktan bile korkuyorum ailem yuzunden
Soran1 yılAnnem neredeyse hergun evlen git başımdan diye baskı yapıyor. Zaten benim eve geldigim yok yatmadan yatmaya geliyorum haftada 1 gün iznim oluyor onda da odamdan çıkmıyorum zaten. Yani zararım da yok niye böyle anlamıyorum. Onlara göre görücü usulü olarak evlenmem lazım. Onların istediği biriyle
Soran1 yılAnnemin psikolojisi felan bozuk değil. Aşırı yobaz ve geri kafalılar. Evde benden 1 yaş büyük erkek kardeşim ve abim var. Onlar için varsa yoksa oğulları. Erkek kardeşim çalışmıyor ona bisey diyen yok. Babamın arabasini aliyor anca arkadaslariyla geziyor tozuyor. Istedigini aliyor. Ben sabahtan akşama kadar afedersin it gibi çalışıyorum yine de olmuyor biseyler. Haftada 1 gün iznim var onda da sabahın 8 inde uyandiriyorlar kalk kahvalti hazila diye kahvaltıyı hazirliyorum sonra ev işlerini yapıyorum ev işleri bitiyor aksam yemeğini yapıyorum sonra full odamdayim
Soran1 yılAminn
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaşadıkların gerçekten çok zorlayıcı ve üzücü. Şimdi derin bir nefes al ve öncelikle kendine şunu hatırlat: Sen değerlisin, anlamlısın, kimseye bir "fazlalık" olmadığını bilmelisin 🌸. Ailenden böyle bir tutum görmenin seni yıprattığını anlıyorum. Ancak unutma, kendi ayaklarının üzerinde durmak için gösterdiğin çabalar bir gün karşılığını verecek, sen çok güçlü bir insansın 💪.
Açık öğretim ve çalışmak, bunca yükü tek başına taşımak kolay değil ama bu süreç senin özgürlüğün için bir köprü. Kendine daha huzurlu bir alan yaratmak için birikim yapmayı ve maddi bağımsızlığını sağlamaya devam etmeyi hedefleyebilirsin. İçinde bulunduğun duygusal yükle başa çıkmak için bir terapist ya da danışmanla da konuşabilirsin. Kendini asla yalnız hissetme, seni anlayacak ve destek olacak kişiler mutlaka vardır.
Ayrıca, annenin yaklaşımı seni kırıyor olabilir ama bunu onun kendi korkuları ve hayat görüşleriyle ilişkilendirebilirsin. İnsanlar her zaman sağlıklı iletişim kuramıyorlar. Bu yüzden, sınır koymayı öğrenmek ve duygu yönetimini sağlamak senin kendini korumana yardımcı olacaktır 💫. Hayatında zamanla seni anlayan, sana destek olan kişilerle huzur bulacaksın. Senin hayata tutunman ve kendine inanman her şeyden önemli 💖.00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bu yaşadıkların gerçekten çok zor ve yorucu bir süreç. Kendini böyle hissetmen tamamen doğal, çünkü hissettiğin sevgi, destek ve güven ihtiyacı eksik kalmış. Öncelikle şunu bilmelisin, sen değerlisin ve hiçbir şekilde sığıntı ya da fazlalık değilsin. Ailende bu desteği göremesen de, kendine inanmayı ve değerini unutmaman çok önemli. 💛
Ailene karşı kendini ifade etmen, hissettiklerini açıkça anlatman belki bir fark yaratabilir. Sessiz kalma, ne hissettiğini ve düşündüğünü paylaşmaya çalış. Bu sadece biraz sükunet ve doğru zamanı gerektirir. Çalıştığın ve okuduğun için zaten çok çabalıyorsun; bu çaban, kendi ayaklarının üstünde durabileceğin bir yaşam için temel olabilir. Sabırlı ol! Belki şu an bu durum bitmeyecekmiş gibi geliyor ama bu bir süreç ve en karanlık dönemlerin bile bir sonu var.
Unutma, yalnız değilsin ve bu duygularla baş etmekte zorlanırsan bir uzmandan yardım almayı düşünebilirsin. Bazen yaşadıklarımızı bir profesyonele anlatmak bizi daha da güçlendirir. Hem bu süreçte kendini toparlamana yardımcı olabilir. Seni anlayan, destekleyen bir çevre yaratmaya çalış ve mutlaka kendine değer ver. 🌻00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh… Bu tür bir duygu içinde olmak gerçekten yorucu ve üzücü. Öncelikle, bu kadar ağır duyguları hissettiğin için kendini kötü hissetme, çünkü yaşadıkların ve şartların sana ağır geliyor. Ama bil ki sen değerlisin; hiçbir koşul senin varlığını sığıntı yapmak gibi bir gerekçe yaratmaz. 🌻
Aileni olduğu gibi kabul etmek bazen zordur ama yapabileceğin şey, önce kendini ve bağımsızlığını önceliğe koymaktır. Maddi durum şu an seni zorluyor gibi görünüyor ve bu da seni daha da sıkışık hissettiriyor. Ama unutma, şu anki durumun geçici. Çalışmak ve kendi ayaklarının üzerinde durmak için uğraşıyorsun ki bu büyük bir güç ve cesaret ister. ✊💪
Şimdilik, kendine ufak adımlar belirle; örneğin belli bir birikim yapabilmek için çalışırken harcamalarını planlamaya çalış. Yaptığın küçük bir birikim bile ileride bağımsız bir yaşamın için kapı açabilir. Ailenin baskısı ve söylemleri seni üzüp, bunaltsa da onları sakinlikle karşılamak ve enerjini boşa harcamamak en doğrusu. 📈✨
Ve lütfen, mutsuz hissettiğinde *bir uzman ya da bir danışmandan yardım almayı kesinlikle ihmal etme*. Yaşadığın bu baskı çok derin hisler yaratabilir ama kendine inan; daha güçlü bir yaşam seni bekliyor. Gelecek güzel olacak. 🌈00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadar içten ve kırılmış bir kalp görüyorum satırlarında. Kendini yalnız hissettiğini ve bu yükle baş etmekte zorlandığını tahmin edebiliyorum. Öncelikle yalnız olmadığını unutmamalısın 🍃. Ailede bazen sevgiyi gösterme biçimi yanlış şekillerde olabilir ya da baskılar yüzünden empatiden kopulabilir. Ancak bu, senin değersiz olduğunu göstermez! Önemli olan ne kadar zor bir durumda olursan ol, kendi değerini bilmek ve buna sahip çıkmak 💫.
İlk adım, durumu başka bir açıdan görmeye çalışmak olabilir. Belki de ailenin içsel sıkıntıları ya da yanlış yönlendirilmiş tepkileri var. Onlarla sakin bir an yaratıp duygularını ifade etmek için samimi bir konuşma yapmayı deneyebilirsin. Eğer bu mümkün değilse, bazen kendimize başka bir destek ağı oluşturmamız gerekir. Güvendiğin arkadaşlarla, belki kendi çevrenden biriyle ya da bir uzmanla konuşarak çözüm yollarını belirlemek iyi hissettirebilir 🌈.
Ayrıca geleceğin için bir plan yaparken kendine karşı nazik olmayı unutma. Maddi desteğini planlayıp birikim yapmaya çalış, belki zamanla bu bağımsızlık hayalini gerçekleştirebilirsin. Ama unutma, bu süreçte ağır kararlar alırken yalnız olmadığını hissetmek de oldukça önemli. Lütfen kendine iyi bak ve daima ümitli ol! İnan bana, bu zor günler geçecek 🌟.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
37Cevap
Diğer konusunda 3,5b cevap paylaştı. Bu hislerin geçici şu anda çok sıkışmış hissetsen de zamanla kendine ait bir düzen kurman mümkün küçük adımlarla para biriktirip destek alabileceğin kurumlara ya da insanlara ulaşarak bu evden uzaklaşma planı yapabilirsin. Evlilik bir kaçış değil seni başka bir kapanın içine sokabilir bu yüzden kendi ayakların üzerinde durman uzun vadede seni gerçekten özgürleştirir. Ölüm düşüncesine kapılmanı anlıyorum ama senin yaşamın değersiz değil sadece şu an kendini çaresiz hissediyorsun ve bu geçecek senin gibi düşünen aynı şeyi yaşayan çok insan var ve sen yalnız değilsin bu sıkışmışlığın içinde umut hala var..
00 YorumlaDiğer konusunda 3,5b cevap paylaştı. Ailenden böyle davranışlar görmek özellikle sen elinden geleni yaparken insanın kendini değersiz hissetmesine sebep oluyor ama unutma ki senin değerin sadece ailenin sana verdiği değerle ölçülmez kendi ayaklarının üzerinde durduğun hem çalışıp hem okuyabildiğin için çok güçlü ve dirençlisin bu zor günler geçici olabilir. Bir çıkış yolu aramak belki dışarıdan destek almak veya güvendiğin bir arkadaş ya da danışmanla konuşmak sana iyi gelecektir. Hayatının kontrolünü eline almaya devam et kendine inan ve asla umudunu kaybetme çünkü sen değerlisin seviliyorsun ve mutluluğu hak ediyorsun..
00 Yorumla- Diğer konusunda 91,1b cevap paylaştı.
u 6 aykendi evine çık
00 Yorumla - Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
6 ayOnları umursama benim annem de hep takıntılı ve hasta ve hep benimle yatıyor babam çok kızıyor önceden de kızardı sonra diyor ki evlenicek kızsın eleştirir durur sadece beni değil herkesi ama en çok aileyi baba tarafını bela da okur diyorum öyle deme laf da dinlemez bana açıkça sus der hiç bir şey yaptırmaz herşeyin onun elinde bazen yaptırır ve benim evlenmemi istemiyor abim evlenecek ona göre emirler verir masayı sil çaydanlığı getir kapıyı kapat su getir falan Allah'tan ailem iyi ama evet sorunlar var ama ilgili
00 Yorumla Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. ne ayıp yaptıkları... aslında ne güzel kızları ünv okuyor mutlu olmaları lazım
kapalı yapıya sahip bi ailenmi var acaba.. yani onlara göre ünv okuman sorunmu belkide evlenip gitmenimi bekliyorlardı...
biraz dik durup öncelikle kazandığın paranı vermemelisin o senin hakkın...02 Yorumla
Soran6 ayAilem çok yobaz ve geri kafalı. Üniyi zaten açıktan okuyorum ama okumami degil evden evlenip gitmemi istiyorlar. Kazandığım parayı mecbur veriyorum ben vermesem bile alırlar yani. Zaten yeterince siginti gibi hissettiriyorlar. Daha fazla yük olmamak için çalışmaya başladım yine de yok yani. Her allahin günü kavga ediyoruz. Annem sürekli evlen git başımdan diyor. Onlar için varsa yoksa oğulları..
1 yılaynisini ablamda yasiyor Şu an en iyisi ayri eve cikip aile ile iletisimi kesmek bide kendin calisiyorsun aldigin para kediye yetmez ustune paranin cogunluguna el koyuyorlar kac kurtar kendini universiteyi de dondur istersen biraz calis kirani denklestir
00 YorumlaDiğer konusunda 512 cevap paylaştı. Bazen birinin sizi sevmeyişinde, fikirlerinizi onaylamayışında ve size yakınlık göstermeyişinde ummadığınız kötülüklerden sakınmanız için saklanan iyilikler vardır. İnsan kendisi için saklanan güzelliklerin farkına hep sonradan varır.
02 Yorumla
Soran6 ayBu öyle bisey degil..
Kazandığın parayı ailene verme o parayı biriktir altın vs al birikim yap
Bu durumda yapacak bir şey yok işi bırakırsan her şey senin için daha zor olur01 Yorumla
Gizli Soran6 ayKendileri alıp altın yapıyorlar ben vermek istemiyorum ama ben sözümü dinleyen yok
Gizli Üye(30-35)6 ayhızlı şekilde iş bul iyi bir iş para biriktir daha sonra başka şehirde aynı şehirde güvenilir ev arkadaşı bulup eve çık mükemmel bir ailem var yinede ailemle yaşamıyorum belli bir yaştan sonra aile evi olmuyor maalesef
00 Yorumla- Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
6 aySabret, okulu bitir. Çalışmaya daha güzel işte çalışmaya devam etm o zaman sakin kafa ile karar verirsin. Paranı harcama okul bitince biriktir.
05 Yorumla
Gizli Soran6 ayParamı çoğunu ailem alıyor
Yoksa birikim yapardim😢- 6 ay
Hadi ya
- 6 ay
Güvenilir bir kız arkadaşın yok mu aynı eve çıkacağın ya da tek başına eve çık
Gizli Soran6 ayİmkanı yok izin vermezler
Sosyal bir hayatım olmadığı için yakın arkadasimda yok pek- 6 ay
Anladım, ne diyeceğimi bilemedim
Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Senden bıkmış bunlar gitmen için gereken her şeyi yapıyorlar.
02 Yorumla
Soran6 ayÖyle maalesef ki..
1 yılGerçek hayata hoş geldin. Emin ol ömrün böyle geçecek. Toplumun yüzde 90 ı böyle
09 Yorumla
Soran1 yılBerbat bir hayat..
- 1 yıl
Gençliğin sıkıntısı bu işte. Hayatı sosyal medyada olduğu gibi yaşamak istemeleri. Gerçeklerle yüzleşince tümünün havası sönüyor. Şanslısınki farkına varmışsın
Soran1 yılAslında sosyal medyadakiler gibi satafatli gösterişli hayatım olsun istemiyorum. Sadece biraz anne baba sevgisi huzurlu bir ortam o kadar..
- 1 yıl
Onlar nasıl bi evlat istiyorlar sence?
Soran1 yıl2 abim var onlar için oğulları olsun yeter. Onlar için pas pas bile olurlar ama beni istemiyorlar işte ya bilmiyorum
- 1 yıl
Annene sor bakalım seni istemiyor mu?
Soran1 yılAnnem istemiyor zaten bana sürekli evlen git başımdan diyor
- 1 yıl
Doğru diyo senin yuva kurmanı anne olmanı istiyor. Tabi ifade tarzı biraz yanlış
Soran1 yılPeki
- Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılNE tuhaf insanlar var ya çocuğuma git diyecem evden kovacam tövbe estağfurullah ben çocuklarım için nelere katlanıyorum tek onlar mutlu olsun diye
01 Yorumla
Gizli Soran1 yılNe guzel 😔
9 ayAileler böyle çok az insanın yüzü gülmüş aileden mecbur çalışıcan
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayHayır hayır öyle düşünme sen çok güçlü bir insansın bu kadar şeye rağmen hala devam etmeye çalışıyorsun bna mesaj 4tarmsn derdini anlat bana dinlemek istiyorum
00 Yorumla- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
9 ayAile evinde kalmanın bedelini ruhsal çöküntü ile ödersin
03 Yorumla
Gizli Soran9 aySonum intihar olacak sanırım..
Acı ama gerçek- 9 ay
Saçmalama
Maaşının hepsini verme birikim yapıyorum diye bişeyler uydur
Gizli Soran9 ayÖyle desem ne yaparlar Allah bilir
- Diğer konusunda 584 cevap paylaştı.
6 ayAnneee evlenmek istiyorum çeyiz dizmeliyim de paranı kurtar hele bi
00 Yorumla Sen yine 21 yaşına kadar ailenin yanında durabilmişsin ona bak bence
05 Yorumla
Gizli Soran6 ay21 yaşına kadar da zar zor durdum yani
Gizli Soran6 ayEn azından sana para veren olmus. Bana evde köpek gibi davranıyorlar
Gizli Soran6 ayBende isterdim ama olmadı işte. Eve girdiğim bile yok. Sokaklarda sürünüyorum. Eve yatmadan yatmaya giriyorum işte
Gizli Üye(25-29)6 ayİnanır misin benim aİlemde aynıydı, ayrıldım evden ben, kafam o kadar rahatladı ki, ben onlara aile demek istemiyorum inan, sen de deme
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılaile denen kavramın bir iönemi yok ki
üremek için evlendiler
onlarda mağdur
doğduk işte03 Yorumla
Soran1 yılDüzgün bakamayacaklarsa yapmasalardi
Cevap sahibi1 yılhahhahah
o kafaya ortadoğuda erişmek
Soran1 yılÇok komik.
Gizli Üye(30-35)6 ayNiye ünite falan gtmedin ya da otur güzel KPSS çalış bence memur ol kurtul
06 Yorumla
Gizli Soran6 ayAilem göndermedi
Acikogretim ile okuyorum bende
Cevap sahibi6 ayÇok zor bi süreçten geçiyorsun evlilik düşünme yaşın genç en güzeli okumak okulunu bitir iyi çalş KPSS’den atan o güne kadar sabret tek kurtuluşun bu evde sığıntı gbi olmuşsun ama dedim gbi tek kurtuluşun bu
Gizli Soran6 aySabrediyorum bende ama bazen de aşırı bunalıma giriyorum 😢
Cevap sahibi6 ayAynı şeyleri yaşadım çok zor ama kurtulmak senin elinde seni senden başka kimse kurtaramaz kendini salarsan öyle kalırsın
Cevap sahibi6 ayKafanı dağtman içinde güzel bi kitap serisi al o pskoljni düzeltir
Cevap sahibi6 ayAldığın maaştan biraz kendine ayır ders kitap alcam bahanesiyle
Gizli Üye(30-35)9 ayCidid iliski ariyorum uygun olursa tanişabilir miyiz
04 Yorumla- 9 ay
Evlenmekte istemiyorum ki
Cevap sahibi9 ayTanismis oluruz hemen olucak diye bri sey yol sonucta dertlesiriz konşuruz vs
- 9 ay
Peki olur
Cevap sahibi9 ayCiktim
1 yılÇok kız böyle hissediyor maalesef aileler çok sorumsuz çocuk yapıyorlar geleceğini düşünmeden Ama sen pozitif bak kendini üzmemeye çalış. Hayatını alacağın erkek her anlamda yanımda olsun mesela
00 Yorumla
1 yılSelam ailen böyle davranıyorsa sende tek yasamalisin artık onlardan sana hayır gelmez bence.. doğru mu
02 Yorumla
Soran1 yılDoğru ama buna müsaade etmezler ki etseler bile o kadar maddi kazancım yok. Onlar evlenip gitmemi istiyor
Soran1 yılşu an calisiyorum zaten
Tamam
6 ayGit bi işini bul çalış yalnız yaşa misss gibi hayat
00 Yorumlayatay gecis yap sehir dısına git devlet yurdu kurtul
09 Yorumla
Gizli Soran9 ayE onun para lazım yani
Gizli Soran9 ayYok öyle ayrı eve çıkma gibi durumumda olmaz. Ben zaten çalıştığım için üniversiteye gidemedim. Hemşirelik kazanmıştım göndermediler. Açıktan bölüm tercih ettim. Onunda belli bir ücreti oluyor onu ödemek için de çalışıyorum
Gizli Soran9 ayHerseyi düşündüm ama olmuyor. Geriye tek birsey kalıyor onu da yapmama az kaldı...
Gayette fazlalığım. Annem sofra hazırlarken bile herseyi bir eksik koyar beni saymaz çünkü. Sıkıntı yok sofralarina oturmuyorum zaten
Gizli Soran9 ayYok guvenmem
- 9 ay
Yaşadığın zor evet istenmedigin dıslandıgın bir yerde durmak ve baska carenin de olmaması. Gurur yaparsin ama elinden bisey gelmez destek de olmazlar. Baya kotu bisey ama ne intihari ya. Dusunmen bile aptalca. O kadar derdin cozumu var da bunun mu olmayacak herkes yasıyor bunu belki daha agır yasıyosundur bilemem ama asla o dusundugunu dusunme.
Gizli Soran9 ayHerkes mutlu olur en azından:)
Düşüncem değişmeyecek. Sağol yine de
1 yılAllah ananin babaninda hayirlisini versin diyecek birsey bulamadim.
01 Yorumla
Gizli Soran1 yılÖyle gerçekten😔
Sabret ilerde hepsi sana muhtaç olur.
08 Yorumla
Soran1 yılYa onlar için varsa yoksa oğulları. Benim umursayan bile yok
Soran1 yılKafaya takilmayacak gibi değil ki. Her allahin günü kavga ediyoruz. Hep baskalariyla kiyasliyorlar Hep imalı imalı konuşmalar. Annem zaten neredeyse hergun evlen artık git diyor. En sonunda birine kacicam o olacak
Soran1 yılBilmiyorum içten içe sevinen vardır belki de
Soran1 yılBilmiyorum ama bıktım yani
Gizli Üye(25-29)1 yılÜvey annem sebebiyle akşama kadar kütüphanede kitap okuyarak geçiyor günlerim
010 Yorumla
Soran1 yılBenimkiler öz ama aynı böyleler. Akşama kadar çalışmakla geçiyor benim günlerimde
Cevap sahibi1 yılAkşam babam gelince canim oglum babam gidince sigintiyim
Soran1 yılBende o da yok. Babam da annem de aynılar. Zaten kavga ediyoruz sürekli
Cevap sahibi1 yılParada vermiyorlar bazen boya sandiğjmi aliyorum cikiyorum akşama kadar soğukta bekle de musteri gelsin köpekler benden daha insanca yaşıyor
Soran1 yılAynen para da vermiyorlar bende çalışıyorum mecbur ki çalıştığım paraninda çoğunu alıyorlar
Cevap sahibi1 yılNerelisin?
Soran1 yılSivas sen?
Cevap sahibi1 yılAnkara bende
Cevap sahibi1 yılDertlesmek ister misin?
Cevap sahibi1 yılYaz o halde
Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı. İşe girip ayrılmalısin
04 Yorumla- 7 ay
Calisiyorum zaten
- 7 ay
Asgari ücretle calisiyorum
Onunda yarısından çoğunu alıyorlar. Ayri eve de çıkmama müsaade etmezler. Ancak evlenirsen çıkarsın diyorlar
- Diğer konusunda 527 cevap paylaştı.
1 yılO kafadan çok sağlığından olursun
03 Yorumla
Gizli Soran1 yılStres vücuduma yansıdı zaten🤦♀️
- 1 yıl
Neyin var
Gizli Soran1 yılSoru aciklamasina anlattım
Bana gell ozaman kendi evin gibi davranırsın
02 Yorumla
Gizli Soran1 yılÖyle kolay degil
Gizli Üye(30-35)6 ayBaban nasıl düşünüyor
01 Yorumla
Gizli Soran6 ayBabamda hiç umursamıyor o da aynı maalesef..
Evlen sende yok mu aday
00 Yorumlaöyle düşünme ama iş baka için rahat etsin
00 Yorumla
6 ayÜzüldüm ne yapabilirim
014 Yorumla
Gizli Soran6 ayBisey yapamazsin😢
- 6 ay
Konuşmayı dene
Gizli Soran6 ayKimle
- 6 ay
Ailenle konuşmaya çalıs bu durumunu başkaları kullanmasin
Gizli Soran6 ayKaç defa konuştum hala aynılar:(
- 6 ay
Doğulu musun
Gizli Soran6 ayHayir
- 6 ay
Him batıda da oluyor o zaman değerli olmayı hak ediyor sun
Gizli Soran6 ayHiç değer görmedim...
- 6 ay
Değerli hizsetmelisin
Gizli Soran6 ayDeğerli hissettirecek bir şey yok maalesef
Sürünmekten başka bisey görmedim- 6 ay
Bende cok issiz gezdim şimdi iyi durumum şükür
Gizli Soran6 ayBen çalışıyorum fakat yine aynıyim
Kız olmakla erkek olmak çok daha farklı bu konuda ya. Özellikle benim gibi bir ailen varsa...
Gizli Soran6 ayAldim
- Diğer konusunda 3,7b cevap paylaştı.
9 ayEvlenelim
00 Yorumla
1 yılSana öyle geliyordur
01 Yorumla
Gizli Soran1 yılBana öyle gelen bisey yok.
Gizli Üye(25-29)1 yılBölümün ne
02 Yorumla
Soran1 yılSinif ogretmenligi
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(25-29)1 yılÇok kötü bir durum. Destek olmak isterdim
05 Yorumla
Soran1 yılEvet ve artık o kadar çok yıprandım ki bu durumlardan..
Cevap sahibi1 yılBeklerim
Soran1 yılNasıl yani
Cevap sahibi1 yılMesaj 🤣
Soran1 yılHa tamam djd
Gizli Üye(30-35)9 ayGerçekten iyi bir iş maddi destek ister misin
05 Yorumla
Gizli Soran9 ayİsterim tabi ama zor
Cevap sahibi9 ayZor değil ben bunu sana sağlarım ciddiysen
Cevap sahibi9 ayOrada mısın
Gizli Soran9 ayNasıl sağlayacaksın ki
Cevap sahibi9 ayOnline iş olur kisisel iş olur bunu sağlayacak gücüm var senin isteğin var mi onu de sen ev konusunda bile yardımcı olurum
- Diğer konusunda 396 cevap paylaştı.
1 yılevlatlık alınmışsın
01 Yorumla
Soran1 yılBöyle düşünüyorum ama değilim
Kaç gel
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayHangi ildesin
00 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer