Aramızda saygı yok, sevgininde kalmadığını hissediyorum artık iyice senin ailen benim ailemde oldu ne yapıcam bilmiyorum?

Son 1 aydır sürekli kavga kendisi de açıkça artık mutlu olmadığını söylüyor beni sevmediğini hissediyorum artık…. Ailem de gelip gitmek istemiyor neymiş mutsuzsan alırım demişler onun annesi bana neler neler yaptı… Neyse özetle bebeğimiz daha 40 günlük ne yapayım bilmiyorum ayrılayım mı bir süre uzak mı kalsak bilmiyorum :(

Aramızda saygı yok, sevgininde kalmadığını hissediyorum artık iyice senin ailen benim ailemde oldu ne yapıcam bilmiyorum?
Cevapla