Kizlar kapaliyim ama içimde açilma isteği var ne yapsam?

Yaklaşık 2 sene oluyor üni de açildim ama sonra kapandim şimdi tekrar sınava girdim 2 yıllık okuyacağım bilmiyorum baskıcı bi ailem var atandıktan sonra mi açilsam diyorum bazı şeyler içimde kaldı

Kizlar kapaliyim ama içimde açilma isteği var ne yapsam?
Cevapla