Çok bunaldım bu durumdan bir fikir verin?

33 yaşındayım ailemle yaşiyorum çalışmıyorum evin büyük kızıyım tahmin edersiniz çok zor bir hayat annem hep kötülük ediyor bana sanki düşmanı gibi hayatım boyunca sevgisini hissetmedim kız kardeşim 19 yaşında babam haddinden fazla değer veriyor akşama kadar yatıyor kimse laf etmiyor

Kaç yıldır kimseyle görüşmüyorum bağım koptu psikolojik olarak tükenmiş durumdayım 2 yıllık sevgilim var uzak mesafe oda küsünce aramaz gönül almaz aramız onunla da kötü bitme durumuna geldi kendimi çok yalnız hissediyorum. Evdeki işleri yap dizi izle arada markete git hayattan zevk almıyorum bunda ailemin payı büyük düşünün fenalaştım mide kanaması geçirecek halde geldim sözde annem olacak kadın oralı bile olmadı. Kız kardeşimle konuşmuyorum hep kendi derdi istekleri senin derdini dinleyemem diye kendi hâline yaşıyor.. Ne ailem var ne sevgilim yanımda kimsem kalmadı

Evde sanki yaşamıyorum görünmez gibiyim Böyle biri değildim hani o kız neşesi vardir hep öyle biri oldum sıcak kanlı hayat dolu canlı cenaze gibiyim

Öyle tahammül edemiyorum ki anneme umarım ölür ölmesini isteyeceğim acılar yaşattı bir bilseniz o evden kendini kurtar dersiniz

Çok bunaldım bu durumdan bir fikir verin?
Cevapla