Benim bu halim nolacak? Biriniz akıl verin?

Yirmi yaşındayim bugün birini beğendim yazacaktım ama sonra ben sevilmeyi hak etmiyorum diye vazgeçtim. Ben tipe önem veren biri değilim ama çocuğun yüzü o kadar tatlı ki. Böyle böyle herkesten kendimi soyutluyorum kimse beni görmesin duyup bilmesin kaybolup gidiyim istiyorum ama gönlüm de bir yandan da birilerini istiyor. O kadar büyük Bi çaresizliğin içindeyim ki yatağa girdim kulağımda kulaklık yattığım yerde ölüden farksız boş boş tavanı izliyorum ağlıyorum biriniz akıl verin nolucak benim bu halim niye böyleyim?
Benim bu halim nolacak? Biriniz akıl verin?
Cevapla