20 yıl sonra Kardeşim oldu ama hala alışamadım sizce neden?

Üç yıl önce bir kız kardeşim oldu hala bizim evde emanetmiş gidecekmiş gibi hissediyorum. Onu bakmam için bana bırakıyorlar ama bakmak istemiyorum beni sinir ediyor her hareketiyle. Bazen de okadar tatlı görünüyor ki gözüme ısırasım geliyor anlamıyorum. Yaşım 23 ama olgun davranamıyorum. Yanımdayken sürekli soru soruyor doğal olarak çocuk çünkü ama bunalıyorum odamdan gönderiyorum. O yürümeye başladığından beri odamı kitliyorum. Çocuk olduğunun farkındayım. Yaramazlık yapıp dikkat çekmek istemesi çok doğal evet ama bu benim sinirlerimi bozuyor bu yüzden ondan uzak durmaya çalışıyorum. Kıskandığımı söylüyor annem fakat neden kıskanayım? Bunun psikolojik bir sebebi var mı sizce?
20 yıl sonra Kardeşim oldu ama hala alışamadım sizce neden?
Cevapla