Bu zamana kadar abim hiç sevmedi?

Merhabalar, yaklaşık 7-8 yıldır abim benimle hiç muhatap olmuyor. Bende insanım ya sonuçta abim olduğu için bir kere olsun arkamda dursun istiyorum. Artık bu kıskançlığı da geçti. Sürekli aşağılıyor, kilomla dalga geçip üstüne üstlük onun için hiç olan birine hediye alırken ben borç istediğimde bile ağız dolusu küfür yiyip oturuyorum. Ailem beni savunmuyor, tek dedikleri sen haklısın tamam. Ama gerçekten yoruldum, dışarıda mutlu olan veya ne bileyim eğlenen abi kardeşleri görünce kıskanıyorum😕
Bu zamana kadar abim hiç sevmedi?
Cevapla