AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
Bence her kadının cantasında biber gazı olmalı. Maalesef. Kimbilir bigün lazım olur..
Neyse ki çoğunun çantasında mutlaka en az bir kurtarıcı alet bulunuyor.
Yoksa o koca cantaları taşımanın ne anlamı var ki. Hadi ilkokulda öğretmen istiyodu :D
Hollanda'da biber gazı, bıçak vesayre kullanmak yasak bu yüzden direk dalarım hic korkmam
Turk de olsa Hollandali da fark etmez. Bacak arasina etkili bir tekme attin mi perisan olur her erkek.
Bacak aralarına tekma atsınlar da bir daha kendilerine gelemesin namussuzlar
Aynen sallasinlar tekmeyi korkacak bir sey yok inim inim inlesin kopekler ne aciyacaksin onlara.
Ilk başta bacak arasına tekme atar, sonra elektroşok uygularım. Biber gazıda yaşıyorum bu arada
Bu üçünü birden uygularsan hayatta kalamayabilir ama. Bacak arasına tekme attıktan sonra acıdan geberecek zaten. Üstüne diğer ikisinden birini uygula bence şok ver biraz ve kaç. Bir de adam öldürme yani bayıltsan yeter bence
Biber gazını taşıyorum ama uygulamam çünkü bende etkilenebilirim. O anlık korkuyla iyi tekme atamayabilirim bu yüzden önlem almak lazım yinede
Ya tekmeyi atıp direkt kaçma zaten kusursuz bir tekme atamazsan ayağa çabuk kalkar. Tekmeyi attığın anda şok cihazını çıkarıp en savunmasız yerine elektrik ver. Muhtemelen elleriyle bitirdiğin erkekliğini tutuyor olacağı için boynuna falan ver elektriği.
Düşürken iyide o zaman öyle olur mu bilemem
Tekmeyi yiyip de kıvranmayacak erkek yoktur heralde?
Genede mücadele eder bence
Evet eder ama orasina tekme yedikten sonra direnci kirilmis olacagi icin senden daha gucsuz olacak. İster dov ister elektrik ver sonra kac.
şu an için savunmasızım. Ama elektroşok cihazı almayı düşünüyorum.
Kesinlikle elektroşok cihazı al. Elektriği bir kez verebildin mi gerisi kolay zaten. Kömür edene kadar bas şerefsize.
Öldürmez demi. Bide adam yerine koyarlar öleni beni hapse atarlar.
Yok öldürmez korkma. Mağlum yerine ver elektriği ve birkaç saniye bas. Zaten direkt bayılıp yere yığılacak hemen kaç.
En kısa sürede almam gerek. Ortalık malum.
Mutlaka al ve şok cihazını çantana koymadan dışarı çıkma.
Biber gazı sıkarım, ama gerekiyorsa tekme de atarım :D
Once biber gazi sikip sonra olayin sokunu atlatamadan bir de tekme atarsan adam dogduguna pisman olur bence :D
Yapmadan düşünseymiş ozaman:D
Hem alttan hem ustten kor etmek cok acimasizca ama soz konusu kisi tacizci olunca bir tekme az bile diyor insan :D
bir b*k yapamazlar sadece ölürler, kurgulamak veya tahmin yürütmek kolay ama bunların hiç birisini gerçekte yapamazlar yapmak için ciddi eğitim almak gerekir
Yapana canlı canlı da çok şahit oldum, burada gerçekleri anlatan da çok var başından geçen olaylardan. Ha %1'lik kesimi bile oluşturmuyor bunlar ama demek ki yapabilen olduğuna göre eğitim versen çoğu yapabilir.
eğitimliler yapabiliyor onlarda %1, kime neden eğitim verilecek isteyen gerekli gören eğitimini alır hazırlıklı olur, istemeyen aklı havada olan ölür..
Eğitimler ve reklamları yaygınlaşsa ben çok büyük bir kesimin almak isteyeceğini düşünüyorum.
emin ol kimse almaz kafaları basmıyor bu konuda, ciddiyim bak onlar daha çok güzel görünmenin makyaj boy badana peşindeler, topuklu giyiniyim, mini etek giyiniyim şunun dikkatini çekiyimin peşindeler
topuklı giymek ölümüne sebep olabilir ama bilmiyor geri zekalı.
Uzak doğu dövüş sanat, ı yapıcaklar tüm bayanların bilmesi gerekiyor şart faydasını görürler.
Cantayla vurma canini yakar ama icinden gelen sesler cantanin daha urkutucudur , kafana inerken allahim ne var bu cantanin icinde diye sorgular durursun:)
Bicak cekerim korkmazsa da dovus hareketi kullanirim ☺
Haha neymiş o dövüş hareketlerin :D Çok sevimli söyledin insan senden korkmaz ki ya :D
Bncede korkmaZ ya ben gulme krizi patlatirim adam delirdim dye kacar 😊😊he dovus hareketlerini de attim ya 😇😇
Ya şaka maka ama kizlarin yaanlarinda muhakkak bicak tturu seylerin olmasi gerekiyor
Bıçak, biber gazı, elektroşok cihazı, uzun tırnaklar falan hepsi lazım ama en son fişini çekmek için gelişine çok sert bir tekme atıp hayatla bağlarını kesmen gerek kaçma süresi kazanmak için :D
Orasi zaten can alici nokta 👟👟
Aynen zaten oraya tekme atmayı başarırsan güle oynaya kaçarsın :D
Bence her bayan çantasında bir bıçak taşımalı dicektim ama kendimi koruyacam derken terörist olmayın
Benim esim cok güclü onla dövüstümüz zaman ben bazen kazaniyorum :D yani döverim o erkegi bence her kadin Spor yapmali
Spor yapan kadın çoğu erkeği döver çok rahat hem de. Dövüş sporu mu yapıyorsunuz yoksa sadece vücut gelişimi mi? Yine de güçlüyüm diyip adil şekilde dövşümeyin önce bel altına çok sert bir tekme atın sonra dövüşün. İşimizi sağlama alalım :D
Aynen öyle :D ben ilk hafta Spor yaptigim zaman bile esim fark ediorddu gucumu vücüt gelisimi yapiom kık box baslicam .. Aynen öyle atarim tabi:D... Türkcem icin kb
hanfendi nerelisiniz acaba
Yok önemli değil nerelisin ki? :D Zaten tekmeyi tam oturtursan işin o kadar kolay olur ki hayatının en eğlenceli dövüşü olur :D
Haha evet...
Almanya
Gayet iyi Türkçen :) Yine de tekmeyi insaflı at sonuçta sporcu tekmesi sıradan bir kızın tekmesine benzemez :D
:D ya tabi sonradan hastaneye bide ben getirim dimi
Bırak gebersin yerde ya ne götüreceksin hastaneye :D
Saka olarak dedim ne insafli Olim dedin ya ben Öyle bir atarim ki tekmeyi bidah kalkamaz ayag
Kalkamasın patlat gitsin ya erkeklik falan fazla ona zaten çok sert tekme at ki 3 kişi anca kaldırabilsin yerden
Aynen
Helal sana ve ayaklarına
kesinlikle eğer yanımda bir alet yoksa dirseğimi kullanırım çünkü vücuttaki en sağlam şey dirsek
Dirseğinle göğüs kafesine vurmayı başarırsan nefessiz şekilde yere yığılır zaten. Bunu yaptıktan sonra birkaç da tekme atıp olabildiğince hızlı koşman gerek.
Bence en iyisi yanında tinerli pamuk veya ne bayıltıyosa onu taşıcaksın saldırınca bayıltırsın
Mağlum yerine şok cihazıyla elektrik vermek daha güvenli bence ya bayıltmak için uzun süre ağzına burnuna basmak gerekiyor ki kadın gücü bunu yapmaya yetmez.
Ciglik atarim cokca. belki birileri sesimi duyar die
Çığlık attığında panik yapar sana zarar verir ama tekme falan da salla bari.
Yapabilcgmi sanmiyorum guclu degilim o o kdr:/
Çok güç gerekmiyor ki mağlum bölge çok hassas olduğu için yavaş da vursan direkt yere yığılacak zaten şerefsiz.
O ayilara hicbse olmz
Bir gün bir arkadaşından rica et sana tekme atabilir miyim de. Orta şiddette bir tekme at ve yerde inim inim inleyişini seyret sonra o tekmenin ne kadar etkili bir silah olduğunu gör. İkna olmak için iri yarı bir arkadaşına vur.
Iri yari erkekbulmam lazm dsene
Zor değil ya dayanıklı bir erkekten rica et bir kere vurabilir miyim de.
Ama akilli erkek kbul edrrmi sence. d yaa penisine bir tane gecirebilirmym deyince:))
Ahah öyle deme zaten be manyak :D Kendimi korumayı öğrenmem lazım ve tekme atmayı hiç bilmiyorum rica etsem bir kere deneyebilir miyim? Sokağa daha güvenli çıkmak için buna ihtiyacım var kırmazsın sen benim için dayanırsın o kadarcık acıya dersen hiçbir erkek kırmaz canı çok tatlı olanlar hariç :D
Ayrıca penisine vurursan hiçbir şey olmaz kasıklarına vurman gerekir, penis fazla acımaz :D
Bn penis biliodum kasiklarinami vurmam grekiodu
Heralde manyak sakın penise vurma hiçbir şey olmaz :D Biraz daha arkaya vurman gerekiyo yani göz kararı hesap edip direkt kasıklarına vuracaksın ve çekirdeğini eline alıp kıvranışını seyredeceksin :D
Ya yumurtalik bolgesinemi vurucm
Aynen o yumurtalara vuracaksın direkt. Bütün darbeyi oraya yapman gerekiyor yoksa koluna vurduğunda ne kadar acırsa o kadar acıtırsın bak direkt yumurtalara.
Tmamdr. smdi bna bir ginullu lazm. patronuma demek isterdm hincimi almak icn. d
Ahah kovulursan ya da istifa etmek isterken çıkarken mutlaka vur hem zevkli de olur sinir olduğun birine yaptığın için :D gönüllü de çıkar bence ya ben çok arkadaşıma öğrettim o şekilde ki arkadaşlarımın sokakta rahat gezmesini sağlamak için o acıyı çekmek inan çok kolay geliyor
Aa tamam buldum. ama cok iyi bir arkadsmdr nasil kiyicam bkalim. d
Merak etme hiçbir şey olmaz birazcık acıyacak ama senin için kesinlikle kabul edecektir :D tecrübesiz olduğu için birkaç kez prova yapmak isteyen arkadaşımı bile kabul etmiştim çok acımıştı birkaç kez vurduğu için ama hiç kızmadım ona :D
Blusup yapim sana :))
Haha çabuk öğreneceksen olur :) 100 tekme atıp anca öğrenmek yok ama :)
belki yeteneksizm amaa vurmaya D:D 50. de öğrencem :)
İyi tamam 50'ye dayanirim zaten yeteneksiz oldugun icin ilk 20si falan bosa gider anca son 30da birazcik acir :) cok fazla acitana kadar devam etmemiz gerek ama. Acitmayan tekme senin basini daha cok belaya sokar. Attigin tekmeyle pesindeki hayvani yere serebilecek hale getirmeliyim seni ki o da 15 dk'mizi alir en fazla calismak icin :)
İnş öledir :DDD
Haha rahat ol egitim konusunda cok fazla tecrubeliyim butun kiz arkadaslarima ben ogrettm ve hepsi de usta teimeci simdi :D calisalim bir ara ama yumusak ayakkabi giy ki 50 tekmeye dayanabiliyim :D
yaa dövüşçü falanmısn sen :D
Yok be lisedeyken dovuscu kiz arkadasim vardi kadin savunma egitimi falan veriyordu benim uzerimde ogretiyordu kizlara. Butun teknikleri, nasil vurursan daha cok acitir, hangi pozisyonda nasil vurulur falan hepsini cok iyi biliyorum :D sonradan kendi arkadaslarimi tek basima egittim yani :D
yaa kobaymı yaptı kz senii. D
Haha aynen ya kız arkadaşım beni eğitimi için deneme tahtası yapmıştı ben de çok sevdiğim için dayanmaya çalışıyordum ama iyi de oldu artık inanılmaz dayanıklıyım yani başka bir arkadaşından rica etsen en fazla 2. tekmeye kadar dayanabilir ama ben öğrenene kadar öğretcem :D
nerde yaşıosun. d
kondom
En yakın savaş sanatları merkezine gidip hepsinin eğitim alması gerekir
Bu gibi durumlar için babam bazı taktikler öğretmişti :D Kasıklara vur olmadı buruna alttan geçir ya da gırtlağına elinin yanı ile vur bide göze parmak sokma vardı :D
Cantamda bıçak taşıyorum her zaman
Kullandin mi peki hic?
Henüz ihtiyacım olmadı
İyi bari
Tabancamı süs olsun diye mi taşıyorum yeri gelirse kullanmaktan çekinmem
Yuh topuklarına mı sıkacaksın adamın?
Gerekirse sikar
Kendisi de cevap verebilirdi buna.
ben kökten çözümden yanayım. eşleri/babaları/abileri yanında olmadan mümkün olduğunca dışarı çıkmasınlar :/
Ben de modern çözümlerden yanayım ya yıl olmuş 2015. Erkek çocuklarının, kadınlara karşı daha saygılı ve hoşgörülü yetiştirilmesinden yanayım.
sokaklardaki sapıklar modernlik dinlemez
Hadım cezası mı getirelim bunlar için ne yapalım bilmiyorum ki.
yaptırım gelecekse en mantıklısı bu.. ama geleceğini sanmıyorum.
Çok zor ya gün geliyor "kız tahrik etmiş, adam mecbur kalmış" gerekçesiyle salınıyor ki bu bir kez olmadı.
Benden kizlara tavsiye bir tane muşta alin işinize çok yarar.
En ideali elektro sok bayiltirim yoluma devam ederim
Bacak arasına tekme atarım. çok iyiymiş.
En garanti yol.
Maalesef koruyamazlar.
Örneklerle anlatanlar oldu, kendini koruyanlar olmuş ama tek tük çıkar işte öylesi de.
Ağzını yüzünü kırarım
Hay maşallah ne psikopat çıktın be :D
Ahahahah :D fena döverim
Senle dövüşmek hiç nasip olmasın ya psikomanyak :D
Ne alaka yaa bana bulaşmasın oda beni mi buluyor o kadar kişi içinden :)
Nasıl bir şanssızsa kendisini evire çevire dövecek kişiyi bulmuş yani yapacak bir şey yok o dayak yenecek :D
Ahahahah ona göre davransın :D
Geçti artık gitti o burun :D
Sadece burun mu pehh çocukta yüz kalmadı be :D
Ya vicdansız burnunu kırdın daha niye dövüyosun surata bak ne hale geldi ya dişlerini döktü adamın :D
Ahahhah bizde böyle :D
Eline ayağına sağlık, bir pisliği daha perişan ettin :D
Yaşasın kadın gücü :)
Yaşasın kadın gücü :)
Cevaplara göre önlem mi alacaksın bu nasıl soru?
Hayır, burada fikir alışverişi olur ve insanların birbirine faydası olur diye sordum. Hangi yöntemle daha iyi korunabilirsiniz bu konuda tecrübesi ve bilgisi olanlar diğerlerine yardımcı olsun istedim.
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim artniyetli tepkiniz için :)
Gizliden sorman şüpheye düşürdü kusura bakma
Yok önemli değil, öyle bir hale geldik ki sonuna kadar hak veriyorum size de.
Yöntemlerimi neden ks'de açıklayayım ki?
Ne zararı var ki? Yöntemlerini öğrenip seni takip etmeye kalkacak bir şerefsiz çıkmaz heralde?
Çıkabilir. Devir kötü :)
Tezini çürütemem yani o kadar şeyden sonra sen de haklısın :)
Her zaman yaptığım gibi bıçak çekerim
Peki hic kullandin mi yoksa her cektiginde kactilar mi?
2 kere kullandım nezarette kaldım birer gece
Saglam hatunsun, korkmamak mumkun degil. Kullanmayi biliyor musun? Oldurme riski var sonucta neresine sapliyorsun?
Kol ya da bacak
Gordugum en harbi kizsin ya cok korktum gercekten. Ya bicagi elinden kaparlarsa? Bic korkmuyor musun bicakla mucadele ederken.
Alırsa alsın o zaman da döverim
Korktugum cevap geldi. Bir erkekle dovusup kazanabilir misin yani? Bunu nasil basariyorsun ya?
Aslında zayıfım ama kuvvet var bir de çok güzel döverim erkekliğine bir tekme kolunu çeviririm üstüne bastırıp yere yapıştırırım sonra hüzüne de bir yumruk ve son hız arabama biner kaçarım
Teknigin bir kiz icin en iyi dovus teknigi ki bu yontemle dovemeyecegin erkek yok. Erkekligine tekmeyi iskalamazsan direnci duser zaten gerisini de rahatca yaparsin. Zayif kizlar daha iyi dovusuyor ki cok ufak tefek bir kizdan cok ama cok kotu dayak yemistim eskiden. Kizlar gucsuzdur, erkek dovemezler sacmaligi kocaman bir yalan. Yeter ki senin gibi isin puf noktalarini bilsin.
Sağol
Rica ederim, hayran kaldim gucune.
Özgecan tırnaklarıyla kalıcı iz bıraktıda ne oldu?
Demek ki o yöntem tek başına yeterli değilmiş.
Kanıt bıraktı
Evet haklısın. Öldü ama kanıt bıraktı hadi alkışlayalım. @Fluture
Ozgecan cok talihsizdi. Bir kizin o caresizlikte verebilecegi tum mucadeleyi verdi. O ayi herif fazla direncli cikti. Tekrarlarinin yasanmamasi icin ayilarin postunu nasil yere sereriz onu tartisiyoruz burada. Sanki burada yazan insanlar trcavuzcuymus gibi cirkin saldirilar yapmayi birak. Gunah kecisini burada arama.
Ahahah. Pardonda bırak burdaki insanları suçlamayı, bir konuda savunmam bile. Kimseyi tanımıyorum, etmiyorum. Sende zavallım olayları çarptırmayı çok seviyorsun.
Çünkü buradakiler tecavüzcüdür diye bir suçlamam olmadı. Olamazda. Ama tabi senin gibiler anlamaz bile.
Bu ülkede ne kadar Özgecan var haberin var mı? Hangi bir Özgecan' dan sonra o ayıların postu yere serildi? Şimdi siyasete girecem onuda anlamayacaksın.
O yüzden ne desem boş.
Benle siyaset yapamayacak kadar toysun daha. Kurdugun cumlelerin tamami benim kurdugum cumleler ama polemik yaratmayi o kadar cok seviyorsun ki ayni goruste oldugun kisiyle tartisiyorsun. Cok fazla gundeme geldi diye bir tek Ozgecan olayi varmis gibi dusunulmesin diyip durdum hep. Tecavuzculere, kadina siddete ve cinayetlere hicbir zaman gerekli cezanin verilmedigini gorduk, siyasete girersek ayni seyleri savunacagiz. Ben de diyorum ki adaletin cezalandirmadigi bu onun bunun cocuklarini biz cezalandiramaz miyiz olay aninda. Senin gibiler demissin bir de ona hayretler icerisinde guldum. Kadin haklarini savunma yuruyuslerinde hep en on saflarda yer edindim kendime. O kadinsi sloganlari hic gocunmadan bagira bagira attim elimde pankartlarla. O yuzden bana bulasma bacim, cok hassasim bu konuda lutfen bana saldirma.
He he sorsan burdaki herkes o yürüyüşlerde en önde. Her neyse. Seninle daha fazla tartışırdım ama gizli ve özgüven eksikliği olan biri bunu haketmiyor. Sen bana burdakileri tecavüzle suçladığımı söyledin. Yani görüşlerimiz bu noktadan zaten ayrıldı.
Kurduğum hiçbir cümle senin kadar basit biriyle aynı olamaz. Polemik yaratmayı ben değil sen seviyorsun. Ortada hiçbir şe yokken iftira atan sensin.
Herneyse. Anketine A diyorum.
Hadi ülkeyi kurtaralım çünkü çok değerli ülkemiz zihniyetini değiştirmiyor.
ne kadar acımasız anketin var ya :DDDD
Tacizciye madalya mi taksin tabii ki eziyet edecek :D
tabi canım orası öyle lafın gelişi :)
savunma sanatları ogrenmeleri buyuk tehlikelerden bile korur
Yangın var diye bağırmalılar
İlginç bir taktikmiş.
Eğer bir kadın tacize uğrarsa onu kimse umursamayabilir ama kadınlara ilk öğretilen şey imdat değil yangın var diye bağırmalarıdır.
-se7en
Türk insanından bahsediyoruz ya fake alarm verdin diye seni suçlarlar. Umursanmayacağınızı sanmıyorum yani tacizin en çok olduğu ülke olduğumuz için diğer kesim de tacize en çok karşı olan kesim. O yüzden oradan geçen 2-3 kişi bile döverek canını alabilir o şerefsizin.
Bilmiyorum ne yapacağımı şaşırırım ben en iyisi tabana kuvvet
Bir tane yapıştır da öyle kaç bari sendelesin herif.
A diyorum, kesin cozum efenim.
Tartışmasız kesin çözüm ama maalesef ki kızlarımız o hareketi yapmayı ya beceremiyorlar ya da o an korktukları için hiç acıtamayacak kadar etkisiz vuruyorlar.
O an bunu yapmak aklimiza bile gelmeyebilir.
Aynen çoğunlukla kitleniyorlar işte ah o tekmeyi bir atabilseler can çekiştirecekler şerefsize ama haklılar da yani nasıl korkmaz insan.
:))) bu kıza yaklaşmayın @Bebegimcokadisin
@Blees ahahah kork benden
Ben niye korkuyorum ya ahahah ben naptım sana :)))
@Blees ben uyariyim da :-D
Aman hocam dikkat, A şıkkını uygulama ihtimali bile korkman için yeterli sebep :)
Zan altında bırakıyosun beni şu an , sanki bişey yapmışım gibi :/ @soran haklısın bak bişey yokken uyarı atışı yaptı
://
Ben bir şey yapmadım ya durduk yere adama tekme atıp vicdanımı sızlatma :D
Savunma hareketleri öğrensinler
Bence de eğitim sonrası özgüven ve cesaret de gelir hem.
Evet öyle
Isırırrım koparırcasına
Kopar ar serefsizden 50 gram et parcasi.
Ya Allah bismillah cüküne tekme
Heyt işte aranan kan bulundu!
Biber gazı ilk tercih. Yürürken elimde olur hep.
Aynen çok kolayda dursun hemen sık veya şok cihazı da taşı.
Çiçeğini koparıp eline veririm
O ellerin opulur bacim, helal olsun sana!
Bıcak la oradına saldırırım
Uh çok sert ama çok etkili.
Anında nakalt ;)
Sen ne diyosun postu serdin bile yere :)
:D :D bu az bıle erkeklere (meclısten dısarı söz ) ;)
önce kocaman bir çıglık atardım :D
Ağzının ortasına vurup susturursa görürsün :D Bassana kız tekmeyi o bağırsın acıdan :D
önce bir herkesi başıma toplayım da :D
snra ağzımı kapatmaya çalışır o zman tekme yumruk ısırık Allah ne verdiyse :D
Tekmeden sonra ayakta kalabilirse tabi :D
yani :)
Neyse sen halledersin işini :D
umarım :) halledemesemde çığlığıma koşan amcalar abiler sağolsun :D
Onlar sağ bırakmaz :D
Tekmem serttir direk kasiklara vurur kurtulurum
Gerçekten sert bir tekmen varsa yerden kalkıp tekrar yürüyebilmesi en az 10 dk'sını alır ki bu da kaçman için yeterli bir süre. Umarım dediğin kadar etkilidir de her zaman garanti bir yöntemin cepte durur.
Gozlerini oyup pinpon topu yaparım
Yutkunurken boğazımda kaldı okurken korkudan sandalyeden düşüyordum oha o kadar cesur musun cidden?
Öldürürum be cesur musun da lafmi
Önünde saygıyla eğiliyorum ya helal olsun ciddi anlamda korktum ki umarım başına bir tehlike gelirse doğduğuna pişman edersin o pisliği
Teşekkür ederim
Rica ederim efenim iyi geceler.
Bu arada cok tatlisin guzel bayan
Bilader gozunu seveyim boyle bir soruda yavsama olmasin.
tabi ki de A. Kıvransın şeref yoksunu.
Becerebiliyorsanız tereddütsüz yapıştırın tekmeyi. Hatta kudurtmak için zevkine geçin karşısına yerde ağlayışını seyredin.
Kesinlikle yapacağım şey o olurdu. Çaresizliğinin tadinı çıkarmak
Yapabileceğiniz en sert vuruşu yapın ki o ölümcül acıyı uzun süre çeksin ve siz de ağlattığınız her saniye için biraz daha rahatlayın. Kendiniz için, Özgecan için, diğer tüm mağdur kızlar için kahkaha atın, sonra da yüzüne tükürüp gidin.
Kesinlikle dediğiniz gibi pişman etmek lazım ki bir daha böyle bir şeye kalkışamasınlar. Sizi ve düşüncelerinizi takdir ettim.
Ben de cesaretinizi ve sağduyunuzu takdir ettim. Keşke sizin gibi birkaç kadın daha olsa. O şerefsizlerin hepsi korkak zatan bir tekme atsanız ağlaya ağlaya kaçacak hepsi ama kadınlar korkunca onlara da gün doğuyor işte. Gözümün önünde birkaç kez oldu kadına şiddet uygulamaya kalkarken tekmeyi yiyip perişan olan erkek gördüm ve bir tanesinin yanına gidip "helal olsun delikanlı kızmışsın" dediğim oldu. Kızın cevabı ürkütücüydü ama yine de saygı duydum. Tekrar teşekkür ediyorum bu umut verici cevabınız için.
Bu duyarlılığınız beni gerçekten mutlu etti. Kadınlarımız artık bilinçlenmeye başladı. Ve tekrar teşekkür ederim bu tutumunuz için. Iyi geceler.
Bu tutumu sergileyen insanlar olarak çok daha fazla çoğalmalıyız. Kadınlarımız artık kendilerini tehlikede hissetmemeli. Rica ederim, iyi geceler dilerim.
Korkudan kilitlenirim koruyamam kendimi
Yapma iste bunu.
Biber gazı etkili yöntem 😃
Aynen sikacaksin gozune, sonra da A sikkini uyguladin mi dogduguna pisman olur 😀
delikanlı adam yolda giden kıza yan bakmaz genc cocuk , bakanın yamultur
baçak arasına tekmeyı basarım:)
En güvenli ve garanti yöntem. Hiçbir zaman modası geçmez vur kaç :)
yakın dövüş derslerine gidin hanımlar
Biber gazı en etkili yöntem.
Cantamla vurmam yeterli
Umarim korkak biridir de hemen kacar yoksa daha cok kizdirir o hareket
Cantamin ağırligindan haberin yok tabi
Ha o zaman baska yani kafa yaracak bir cantaysa saglam silahmis ama kacmak icin sure yaratmasi acisindan uzerine tekme atman da uygun olur bence
Artık o anki cesaretime bağlı
Tekme kacmak icin en uzun sureyi verir sana, basina geldiginde korkma uygula
Başıma gelmesinde, uygulamayimda
Aynen kesinlikle en iyisi bu
Erkek milletin uckurugunaa kilit vurulmadıkça hiç bir kadın kendini savunamaz bu ulkde...
önce çanta sonra bacak arası güüm
Oh oh 2x combo helal sana :)
fanteziye bak ya :D d:
Bacak atasi tekme iyi
Aynen fazlaca etkili ve en güvenli yöntem.
Elimden geleni yaparım kurtulmak için.
Olabildigince bacak arasina vurmaya calis. Hedef surekli orasi olsun.
Bacak arasına tekme atarım.
Kesinlikle en garantili yöntem. Hiç korkmadan atmak gerek ama cesur olmazsan yapamazsın.
A en makulü
En risksiz ve en etkili yontem. Ayni zamanda yaptigi terbiyesizlikten oturu ceza verilmesi en uygun yer bence.
neyse allah korur bizi.
biber gazı kullanarak
tekvando uygulasınlar. D
Çıglık atarlar 7 köy inler.:D