Yaz geldi yalnızız. 30lu yaşlardayız artık.
Bir süredir kimse denk gelmiyor
Yaz geldi yalnızız. 30lu yaşlardayız artık.
Bir süredir kimse denk gelmiyor
Hayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Benim gibi Yalnız ve Olgun erkek tecrübelidir. Kıymet bilir ve değer verir. Saygı duyar ve ilgi gösterir. Sever ve mutlu eder tatlım. Güvenilir ve sadıktır. Enerjik, arzulu ve doyumsuzdur. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
Ah canım benim, bu durum aslında çoğumuzun bir dönemde yaşadığı doğal bir süreç ☀️! 30'larında olman kesinlikle geç kaldığın anlamına gelmiyor, aksine; artık ne istediğini daha iyi bilen, olgun bir insansın. Kendi değerini bil ve önce kendine şefkatle yaklaş 🫶.
Sevgili bulmak biraz doğru yer, doğru zaman ve doğru enerji meselesi. Sosyal hayatını biraz hareketlendir, hobilerine yönel, sevdiğin ortamlarda bulunmaya özen göster 🎨🎶. Yeni yerlerde, yeni insanlarla tanışmak için fırsat yaratabilirsin. Ancak unutma, bu süreçte de önce kendinle mutlu olmayı başarmalısın. O özel kişi mutlaka hayatına denk gelecek 🥰!
Cevap
30Cevap
Bana da aynı ya hiç bir fikrim yok internetten tanışma da çok zor oluyor
Burcun ne merak ettim
Çok zor gerçekten. İkizler neden ki
Başak brn de zor mu begeniuordun diyevektin
Sonuçta herkese yetecek kadar var da işte kafa yapıları, huylar, davranışlar, ten uymayınca olmuyor
Evet
Bazen biraz kriterleri kısmak, görmezden gelmek gerek yoksa dünya yalnız çekilmiyor
e devletten bilgilerini giriyorsun sana uygun koca adaylari sıralanıyor sonra randevu falan oluşturuyorsun
Napıcan ya bak keyfine niye bu kadar takıyorsun kafana...
Bende aynı durumdayım kanka nerden bulunuyor sen bana söyle bende sana.
Nerde bekliyorsunda denk gelmiyor😂
Evde😅
Olmaz öyle azcık yerini değiştir ozaman denk gelir 😂
Tamam dur değiştiriyom
Yerini söylede bilelim bari 😂
Hangi şehirde yaşıyorsun?
İstanbul
Uzakmış ben de İzmir'deyim, aynı şehirde olsak tanışırdık.
😀
Malesif bitti herhalde
Evlilik isteme benden
Buz gibi soğurum senden
Geldim geldim sishahsn
Bu yaşlarda daha çok denk gelmesi gerekmiyor mu
Olabilecek kişiler denk gelmiyor
27 yaşındayım bende birine denk gelmedim.
Biraz şans vermek lazım
İhtimal olsa vereceğim
Hiç mi yazan eden yok
Ya yaşı çok küçük, ya ilk günden görüşmek siteyen eve aeabaya çağıran oluyor, ya işk günden belaltı konuşıyo ya çok uzak şehir oluyor. Türlü şeyler
Efendi adam bulmak zorlaştı artık sen de haklısın
Maalesef
Sen nasıl birini arıyorsun peki
Düzgün saygılı güvenilir işinde gücünde dürüst çalışkan
Gayet de makul bir adam arıyorsun gerçekten ona rağmen çıkmaması bizim ayıbımız
Teşekkür ederim anlayışın için
Rica ederim ne demek, umarım karşına istediğin gibi biri çıkar çünkü şimdiki kadınlar da çok fena oldu, istekleri çok fazla, anlayışları neredeyse hiç yok, senin gibi kadınların yalnız kalması çok büyük haksızlık
Teşekkür ederim. Umarım, sağ ol güzel dileklerin için
KS den bul diyecem burası olmaz diyecne sfds
Biraz zor sanki
niye zor olsun ki ya yazışıp konuşup kafan sararsa devam etmek en iyisi bence
Evet ama çok aktif kullanmasa daha iyi olur. Bura da alışlanlık yapıyo bilemedim. Ama dediğin gibi aabahtan akşama kadar burada değilse sohbet va bazı şeyler uyusursa olabilir
insanlar buraya tanışmaya giriyor zaten burada konuşuyorsun kafan yatarsa instagram wp filan geçersin. Evli olmamasına özen göstermek lazım ama :D
Tanışmak için mi kullanıyolar bilemiyorum niyetlerini. Tabii dediğim gibi. Ama ben burada pek zaman geçirmiyorum. Öyle düzenli kimseyle konuşmuşluğum yok
bazı özel şeyler için kullanan çok da instagram da reel hayatta aynı önemli olan senin hoşlanman kafanın sarması mesleğinin iyi olması sohbet de sarıyor ise zaten her şey su gibi akıyor birden.
Evet haklısın. İşte bunların hepsi bana pek denk gelmiyor😀
Sen biraz KS de takılsan hoşuna giden birisine direk yazsan bu iş çözülür bence sen 1 adım atınca koşar karşı taraf :D önemli olan işte birazcık katlanmak gerekiyor karşı tarafa tanıyana kadar sonrası çorap söküğü gibi reel de ki erkekler de aynı buradakiler de aynı :D
Ben meeaj atmam ki😅😅 instagram sanki biraz daha iyi. Fotolar takip ettikleri faşan daha iyi fikir sahibi olursun gibi
KS den tanışıp instaya geçmek daha iyi bence daha sağlıklı tanıyorsun az da olsa :D İnata da ileriye gidiyor muhabbet zaten :D Hem niye atamayacaksın beğendin mi yapıştır mesajı :D
İnsanları tanımayı dene
Hemen denk getirelim 😆
Nasip kişmet belkide aramıyorsun
Nasıl birisini istiyorsun
Düzgün güvelir saygılı işinde gücünde
33
Peki
böyle çok zor bulursun
Gençsin ki
30 mu en sevdiğim en çıtır zamanların
Bulursun bu yaz
Bende o yaşlardayım arıyorum
Hahaha ben. Varim
Bulunur
Sapli sultanlara kimse denk gelmez
Olmuyor be yaa
Kudurdu 😂
Piyasa kötü bacım
Un burdayım
Bakiremisin
Çıkar elbet karşına
Nerde yaşıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?