Sizce ben mi haklıyım yoksa kayınvalidem mi haklı?

Eşimle yeni evlendik, eşim tek çocuk, maddi durumumuz pek iyi değildi, babası çocukken vefat etmiş, annesi tek yaşıyormuş, o yüzden eşim "Annemle yaşayalım, ayrı eve çıkıp masraf yapmayalım" dedi, ben de kabul ettim. Eşim gemide iş buldu ve çalışıyor, bu yüzden haftalarca gelmediği oluyor. Sorun şu ki eşim köyde yaşıyor, inekleri ve tavukları var, ben ise İstanbul'da doğup büyüdüm. Eşim varken köy işleri yapıyordum ama eşim geçenlerde yine gemiye gitti, ben ise eşim gidince köy işi yapmamaya başladım, "Ben İstanbul'da doğup büyüdüm, ben hanımefendi bir kızım" diyerek her işten kaçtım. Bugün kayınvalidem bu duruma kızdı, "günlerdir tembel tembel oturuyorsun, ben yaşlı halime çalışıyorum, sende hiç merhamet yok mu" dedi, bana zorla inek sağdırdı. Ben de ona "Sen ortaokul mezunusun, ben üniversite mezunuyum, ben İstanbulluyum, sen benim seviyeme ulaşamazsın" dedim. Ben böyle diyince bana kızdı, onunla kavga ettik. Sonra haddini aşıp "Sen bir cezayı hak ettin" diyerek bana bir sepet odun kestirdi, onun yüzünden hala belim ağrıyor. Normalde kayınvalidemle çok iyi anlaşırdık, hatta bana "kızım" diye hitap ederdi ama şu anda benimle konuşmuyor. Ben vicdan azabı çekmeye başladım, acaba özür dilesem mi, yoksa ben mi haklıyım?

Sizce ben mi haklıyım yoksa kayınvalidem mi haklı?
Cevapla