Annemi hayatimdan cikardim ama neden iyi hissetmiyorum?

Yani bilmiyorum olgun bir adamim ve boyle olmasi gerekiyordu cunku aevgilim olan kizla arami bozdu ve tanimadan istemedigini soyledi. Bu gecen yildi ama o kiz gitti ve baskasiyla evlendi. Ben bundan sonra daha annemi sevemem. Ama kendimi de kotu hissediyorum, neden? Hakli degil miyim?

Annemi hayatimdan cikardim ama neden iyi hissetmiyorum?
Cevapla