Annemi kaybettim. İyi değilim. Napmaliyim. ?

Geçen sene annemi kaybettim. Kendimi çok yalnız hissediyorum bazen. Bir türlü mutlu olamıyorum. Nolur yardım edin nasıl başa çıkılır bu acıyla. ?
Annemi kaybettim. İyi değilim. Napmaliyim. ?
Cevapla