AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Yalnız yaşayıp ne yapacağız ömür boyu? Daldan dala konup yapayalnız mı ölelim bu mu mantıklı olan.
Birine ömür boyu bakmam ne demek yaa? Sen aile kavramini içselleştirememişsin. Aklı olan kızlar senin gibilerden uzak durur. Tek başına Çok yaşa git, bokunu avuçla
Kizlar değil aslında bekarlar daha bir şey görmeyen insan ne bilsin yani evlilik iyimi kötümü bide toplum dayatilmasi var tabi
Genelleme yapmayın ne evlilik ne de erkek meraklısı değilim, olmasanızda olur hatta çok daha güzel oluyor.
Cocuk sahibi olabilmek icin bir de durumlar eskisi gibi olmasa da duzenli cinsel hayat icin evlilik dusunen kadin sayisi da cok
Ben değilim ama öyle olanlar bir kaçış içinde tabii daha mutsuz olacaklar yaşayıp görünce iş işten geçmiş olacak.
Hiç çeyiz falan bile almadm o derece merakszm
Senin bu güzellikle çeyize ihtiyacın yok ondandır
İnsanın bahtı güzel olsun
Olsun bir itirazım yok😉
Gerçekten de en yollu kadının bile sürekli evlilik arayışında olması tuhaf. Hayatını ona göre kurmuş ve ona göre yaşamış olanlara sözüm yok.
O yaş ve zaman ilede alakalı. Bundan 15 sene önce öyle yollu diyeceğimiz kadınlar zerre kadar evlilik meraklısı değildiler.
bende aynını erkekler için diyorum her sevgili olduğum erkek evlenmek istiyor otur lan evinde işte bela mı arıyon
Bence de öyle ben 27 olacağım evlenmek hiç içimden gelmiyor hadi çalışan kadınlar evlensin de işsizler de evlenmek istiyor o garip
Zina yapmamak için. Bir de sevdiğim adamla aynı evde yaşamak isterim. Ama gerçekten sevdiğim birisi çıkana kadar evlilik düşünmüyorum.
👏🏻👏🏻
Bekarlığı neden yükseltiyorsunuz Asıl sorulması gereken soru bu gavur gibi yaşamak tek hayaliniz Tabii kural yok kaide yok onu dürt bunu sik
Asıl erkekler meraklı, ya da herkes meraklı ben hariç
Yalanın büyüğü😂
Bana o imzayı arttıracak adam daha yeryüzünde yoktur, ben tam senin kafadayim. Herkes kendi evinde olmalı
Ahahaha çarpılırsın😂😂😂
Hep bu söylemle gelip, artık evlenelim diyen çok partnerim oldu, kusura bakma inançsızlığım için😂
İster İnan ister inanma. Ben asla evlenecek ya da üreme meraklısı değilim. Beni tanımadığın için kimseyle kıyaslama. Kimseye benzemem
Tamam sen uzaylısın😂
Valla ben normalim de bu kadar evlilik meraklıları manyk uzaylı. Kafayı yemiş bunlar
😂😂😂
Bak soruma, hiç evlilik meraklısı gibi duruyor muyum 🤣 Allah korusun tövbeler olsun Burada neden herkes evlilikle kafayi bozmuş? ↗
Tamam şnandım
Tükürdügunu yaladın 🤣 hadi kaybol şimdi
Ben sen değilim herşeyi yalayayım, atam ne demiş geldikleri gibi giderler, hadi sg, selametle git demek😂
Bak kapı orada, turn rigt, hep yaptığınız şey isinize gelmeyince saldırı taktiği, yemezler🤣
1. orada kapı yok, ne içiyosan bu saate içme, halisünasyon görüyorsun😂kimse sana saldırmıyor muhtemelen psikolojik delisin😂😂yersen😂
Ayrıca birçok partnerim oldu diyen sendin, demekki herkesi yalayan sensin ben değil, ben kimseye işi olmayan buna layık olmayan kimseyle yan yana bilet gelmeyen biriyim partner sayım da yok🤣
Ahaha🤣 yazdığın yorumlar tam bir saldırı, ayıl da öyle konuşalım, hadi şimdi ikile😉🤣
Yalamak mı, neyle itham ediliyorum ya😂😂😂😂demek tecrübende yok o zaman bir atasözü paylaşayım, laf biliyorsan söyle ibret alsınlar, yok bilmiyorsan sükut eyle seni DE adam sansınlar😂
Adam olacak olan sensin, ben kadınım ama ne arar, illa edep illa edep demiş biri de üslup yok akıl vermeye çalışıyor. Yalamak konusunu bir önceki kendi yorumlarına bakarsan göreceksin ama önce gözlük tak 🤓
Adam olmak deyimdir ama sen de şdrak zatıf, zorlama mıtoru yakmayalım şimdi😂😂😂yalamak konusunu sen açton bana çamur atma😂
Partner diyen de sendin, ayrıca oradaki yalama mecazdi ama senin aklın partner yalamasi olunca sonuç normal🤣🤣🤣🤣
Sen bu soruda bunu nerede okudun
Ben yorumlarımızdan bahsediyorum ama senin aklın nerede🤣😅🤣uyan öyle gel
Ben nerede yalamak yazmışım
Koptala buraya yapıştır
Of kendi yorumlarını oku BELKİ AMA BELKİ ANLARSIN. GÖZLÜK TAK DEMİŞTİM ONU DA YAP ÖNCE, YOKSA MİKROSKOP LAZIM OLACAK SANA BELLİ Kİ😅🤣
Sen yalama işine çok takıyorsun bence😂ragat ol kimse kimseyi yalamıyor 2. Bir emre kadar😂😂
Ben zaten rahatım dertli olan sensin. Bu konu ta buralara boşuna gelmedi 🤣Relax
Taktın bir yalanma olayına😂😂😂
o kadınlarla evlenenler de erkekler olsuduna göre kadınlara özel bi durum yok bence
Host lan dinin yarısını evlilik yaparak tamamlamak var sevilip haramdan uzak durmak için aynı çatiyi aynı evi paylaşmak içn günü birlik ilişki yaşayıp onun bunun altına yatıp günün sonu da tek başına ttımarhane gbi evin icinde kendi kendine konuşacaksan senin tercihin evlilik potansiyeli olmayan nedense kadınlara bu saçmalığı atıyor hadi lan ordan sana bakmayan mi var avel derdin nedir git işine gücüne sanane milletin hayatından
Erkekler de meraklı bana en cok erkolar baskı yapıyor evlenmedin mi niye evlenmiyon ne zaman Evlenecen vıdı vıdı
Herkes nasipse evleniyor çünkü bir hayatı oluyor kendine ait sevdiği oluyor
Çünkü erkek içinde kadın içinde evlenmek dininin yarısını tamamlaması oluyor.
Çünkü genç yaşta yakışıklı bir erkekle oldun oldun olamadın güzelliğin yaşla birlikte gidince bir daha olamıyorsun
😁😁😁 evli misin peki?
@Zamanın_izinde Uzun ilişkim bitince daha nasip olmadı yeni biri
Geçmiş olsun ☺️ yaş kaç?
@Zamanın_izinde arkadaşım çık git sorumdan abazalığı bırak
Teşekkür ederim 🙏🏻
ben değilimm valla bence istisnaları katmayın derim
Ahahah bu sorunun tersi versiyonunu gördüm sabah 😂
Evlenmeden cinsellik yaşayamıyoruz, düzen istiyoruz
Gldürdün beni
evlenmeden ilişki yaşamayı mı istiyorsunuz? hayvan mıyız biz ya da ahlak yoksunu bir toplum mu?
@NovaEclipse muhattap olma benimle
sana mı yazıyorum? kıza söylüyorum senin yorumunu bile görmedim ben ayrıca sana niye yazayım
@NovaEclipse istemediğimiz için evlenmeden, evleniyoruz.
Aynen çok meraklıyız
Sen treni kaçırmışın artık kardeş, abla, teyze😂
Küçükken bile evcilik oynuyorduk anne oluyorduk doğuştan var bu bizde
Ya cok sebep var toplumsal sebepler özentilik falan
Eskiden erkekler oluyordu. Şimdi ne degisti ki merakları gitti sence?
Bence kadınlar da, erkekler de evlenmek istemiyor.
Evli gibi yaşanmasın bakalım erkekler meraklı oluyor mu olmuyor mu görelim hodri meydan… 🤷🏼♀️
çeyiz falan yapmıyorum evlilik benim için zorunluluk değil ve asla olmayacak kendi kendime yetiyorum şükür. anca doğru kişi çıkarsa evlenirim. evlenme merakıda toplumun baskısı yüzünden.21 yaşındayım ve şimdiden kafa zikiyolar. istemiyorum aq
Kimse evlenmek zorunda değil ki. İsteyen evlenebilir
Soruyu okudun mu?
Bekar yaşayın demişsin
Soru😂
Genelle yapmışsın. 🙄
Senin çevrende meraklı çoktur belki
😂😂😂yaş kaç ablam
30 dan küçük
İnsanların sevgiye aileye ihştiyacı vardır yalnızlık allaha mahsustur
Adam olabilmiş bir insanla hayatı paylaşmak güzel hissettirebilir diye düşünüyorum.
Sevdiği ile daha fazla vakit gecirmek istedikleri için
Maddi ve manevi olarak güven veriyor. Çalışmasa da karnı doyacak, istediği gibi rahat seks yapabilecek.
Gönlüm rahat sevebileceğim bi eşim olsun isterim daldan dala atlamak istemiyorum
Atlama tabi, sende haklısın
Evet ben derinleşmeyi doğru şeylere bağlanmayı severim
Kadınlar bir yaşam kurmak bir düzen kurmak istiyor hem sevdiği adamla yaşamak ister hemde istediği mesleği yapmak ister meraklı olmasının sebebi ise bir hayat arkadaşı? ama suana kadar evliliğe meraklı olan kadın görmedim evde kalmış disinda
Meraklı olmuyorlar aslında zengin birine kapak atıp maddi kaynaklara ulaşıp planlarını tamamlamak istiyorlar
Evlenmek kadınlar arasında statü
Boşanmakta öyle oldu artık
Sonrada çalışıp para kazanmanın felan bi b. k olduğunu felan sanıyorlar 😂🤦🏼♀️
Öyle düşünüyorum. Kadın ya eve gelirsin sıcacık her şeyin. Nefes var evde. Düşünsene kimsesi olmayan birisi için. Tavanda kaç tane sinek var sayarsın.
Çay yaparsın yapar sevişirdik dersin. O kadar huzurlu ki...
burada çocuğu erkekte en az kızlar kadar evlilik meraklısı sorular soruyor
Toplum baskısı. Evlenen kadına talep var, evlenmeyen kadına talep yok düşüncesi birçok kadını itiyor. Ama günümüzde bu evlilik merakı git gide azalıyor
Sanmıyorum
Gerçekler bu yönde
Bence ekonomi sebepli evlilikler azaldı
Ondan ziyade eğitim duzeyinin artmasıyla beraber kadınların evliliğe olan talebi azaldı
Bu ülkede eğitim yok ki düzeyi artsın, olay maddi
Erkekler maddiyattan dolayı, kadınlar kariyerden dolayı evlilikten uzaklaşıyor
Kadın parası yok diye evlenmekten vazgeçmez ki l😂
İyi bişi olsa uzaklaşmaz insanlar😉
Evlilik iyi değil zaten, insanı yoruyor
Tecrübe var mı
Olmasına gerek yok, görüyoruz
İlgisi yok ki hiç kimse sevmeden evlilik düşünmez meraklı değil
Bana benzeyen biri varsa neden evlenmek istemeyim çocuklarım olsun istemeyim
Allah gönlüne göre versin
Zannetmiyorum bu devirde kadınlar da istemiyordur ne erkeği ne kadını kimsenin kimseye güveni yok
Sen hiç konuşma bence kazık kadar adamsın hâlâ bekar bekar gez
Erkek para kazanabiliyor ve ekonomik durumu iyi ise evlenmek gibi veyahut sevgili yapma zorunluluğu yok. Fakat statüsü iyi olamayan bir erkek evlenirse durumuda çok iyi olur.
meraklı değilim diyenler görücü gelse de anamdan babamdan ayrılsam diye dua ediyordur
Çok haklısın, evlilik konusunu her mecraya taşıyorlar
birçok ülkede kadınların yalnız başına hayat kurmaları imkansız gibi bir şey. onlar da hayat kurmayı, büyümeyi mecburen bir erkekte arıyorlar. öğrenilmiş çaresizlik yani.
Aksine, piyasa kendine çaresizce eşten çok bakıcı arayan yaşı geçmiş kel erkek kaynıyor. Kadınlar akıllandı, ya boşanıyor ya da evlenmiyor
Toplumla alakalı ve ekonomiyle.
belkide sadece birine sadık kalmak istiyorlar
Hiç bike değilim
Bisiklet mi değilsin?
Aile baskısından kurtulmak için Bende çünkü kadınlar fazla baskıya gelemezler
Bir anlık merak ve heves sonrasını pismanlığa bırakıyor en iyisi okumak
Ne çeyizi be ne diyon evdekileri atmaya çalışıyorum ben
Çünkü haram diğer türlüsü
O senin inancın
Çünkü evlenmeden doğru düzgün seks yapamıyoruz. Yapmak istersek irispi oluyoruz. Sadece seks için bile evlenirim.
Seks için evlenilmez ama sen bilirsin
Ben evlenirim. Ben düzenli seks isteyen biriyim. Bir de aşk varsa offfff tadından yenmez. Ömür boyu isterim bunu.
Sen bilirsin bacım
Evlilik kadini korur
Ölen kadınlar var kocasının kayil olduğu, bir teori daha çürütüldü😂
O anlamda demedim evlilik bir kurumdur aile kurumudur insanlar çifttir erkek ve kadın birbirini tamamlar kadın eksikliklerini erkek, erkegin eksikliklerini kadın tamamlar. Ayrıca sağlıklı neslin olması için evlilik şart
Yoksa kim kime dum Duma olarak yaşanırsa farkında olmadan kardeşler sevişir nesil bozulur hastalıklar çıkar toplumlar yikilir
E yıkılmıyor yurtdışında da millet evlenmiyor😂😂😂
Sen bu kafayla devam et
Ediyyorum zaten
Kaderinde ne varsa o olur
Kaderde varsa üzülmek, neye yarar üzülmek diyosun😂
Yok yani ne olduğunu. Kim olduğunun bi önemi yok her şey nasip
Çok olgun bir arkadaşımızsın tebrikler
Yaşanılanlardan sonra ulaştığım son nokta
Nşrvana 33
Her kadın meraklı değil.
Yalan bu😂
Gerçek bu.