AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Sende onla beraber hareket et ibadete basla cocugu ufaktan Dinle hersey oret guzel bisey Adam hakli
Katlanmaya değmez ayrıl herkes kendi hayatına baksın istediği şekilde
Allah'ım şükür 6 sene önce Boşandım kafam çok rahat Allâh kimseye narsist eş nasip etmesin...
Bu narsistlik değil ama. Düşünce tarzı farklı sadece. Sonradan mı oldu, baştan da böylemiydi
İçim bunaldı okurken🤦♀️
Yaşayan olarak bir de bana sor 🥺
Boşanarak. Yoksa ikinizin hayatı da zehir olur.
Oluyor zaten hele benim kafa gitti özgüvenimi de aldı
Emin olun erken davranmazsanız çok kötü olur. Şiddet , hakaret , bir şeyi zorla yaptırma , ceza diye telefonunu alma ve benzeri çok fazla şey olur. Ebeveynimden biliyorum. Şu an o düzeyde değildir ama o düzeye çıkar. Maalesef tek yapabileceğiniz boşanmak.
Ailem benim yanımda destek olsa ben boşanırım da ben hep onun düzelmesini bekledim hep çabaladım hep yuvam bozulmasın diye sabrettim
Evlenirken böyle değil miydi
Değildi
ya da ben anlamadım
Keşke benim eşim öyle olsaydı
Al vereyim sana
Saltanatı yıkmak gerekiyor
Nasıl
Vallahi karşında güçsüz durmayacaksın sinersen karşısında Bu da tepene çıkmaya devam eder
Durmuyorum zaten ama üste gene çıkıyor kavga ederken üstüme geliyor aynı kelimelerle beni manipüle ediyor haklı çıkmak için 🥺
Bakın evli biriyim. Sizin üzerinizde baskı kuruyor. Siz sessiz kalırsanız bu daha da artacak
Ben sessiz durmuyorum cevap verdiğim zamanda aynı benim cevabını bana göre cevap verip haklı çıkmaya çalışıyor benim manipüle etmeye çalışıyor suçlu göstermeye çalışıyor yine kendini koruyor
Koskoca adamın düştüğü hallere bak
Beni düşünmüyor kendi için yaşıyor
Sen niye onu düşünüyorsun sende kendin için yaşa. Aciz birimisin
Bu sefer aileme etrafındakilere diyor 😠
Desin hayat senınn hayatın.
Böyle bir kişi ile ömür geçmez
Kapakta çıkan adama aşık olmuştum ama roli ji. Goloydu brjdjdjrjr
Geçmiş olsun düzelmez. Hayatını kurtar bence
Zamanında seçmeseydin
Boşanarak başa çıkabilirsin
Osmanlıcadan sonrasını okumadım yol ver girl
Ayrıl gitsin en iyisi
Çıkamazsın öyle bir adam düzelmez
Çıkılmaz bırakılır
Fikirleriniz zıtsa neden evlendiniz
Boşamak en doğru karar olur
Çıkılmaz anasına geri ver
Boşa cikamazsin boşanarak kurtulursun
Maalesef evliliklerde karşılıklı özveri ve hoşgörü olmadığı sürece ki her şeyin başı saygıda bitiyor bu yüzden ilişkiler günün sonunda hep boşanmalarla sonuçlanıyor.
Saygı özveri hoşgörü olsa da bazı insanlar sorunlu olduğu için saygı özveri hoşgörü ilişkiyi kurtarmayabiliyor
Temelde aile de bitiyor çoğu şey ancak zaten sorunun kaynağı çoğu en azından saygıdan uzak özel alanlara dikkat edilmemesinden ve ilgisizlikten çıktığı için bunları veren bunlara dikkat eden birinin sorunlu olduğunu çok düşünmüyorum. Sonuçta karekter meselesidir.
Çıkılamaz ayrıl kanka
Her şey ayrı yazılır hanımefendi
Ayrıca boşan
Onu mu düşünüyorum ben 😂
Peki nereye kadar böyle?
eski eşin yaparak.
Evlenmişsin artık baş edecek bir durum yok.
Bunla hayat mı geçer allah sabır versin
Ne yapmayı düşünüyorsunuz
Öıkılmaz
Anlamadım
Başa çıkılmaz.
kötünün ötesi
Bana saygı hic duymuyor
belli maalesef
İşte o yüzden benim hayata olan hevesim de gidiyor ve şu an hayattan hiç zevk almıyorum hem de hiç
inan sen gibisi çoktur
bizde öyleyiz
Sana akıl verecek birisi lazım
Siz verin bana akıl verecek çevrem yok
Takip edin özelden konuşalım adım adım gidelim
Evlenmeden önce de böyle miydi?
Ayril
Ayrıl hemen
Ailem bana destek vermiyor ki çocuk var diye idare etmemi diyor
Çocuk var diye idare etmemi istiyor diyecektim
benim de çocugum vardı
Çocugunda olsa çekilmez gülüm
Özelden yaz
Vallahi zor youtleddn bak
Çekilmez bir hayat. ıİşin zor
Başa çıkılmaz zor
Gtne bir tekme
Bosan ne bekliyorsun abla
Çıkılmaz
Bosayarak 🤣
Ne zamandan beri böyle
Cikilmaz
Boşa gitsin O... cocugunu
Boşanarak 😀
Hiç başa çıkmam
Narsist olarak
Bosanarak
Ailem çocuk var diye bosanmami istemiyor değişecek diye bekliyorlar adam degismiyor bir şey olsa anneme babama şikayet ediyor ananı arayayim ben dur diyor
Belli ki ailenden yüz alıyor
Ailem ona kızıyor ama şöyle annem de babam da onunla çok kızıyor aslında bazı şeyleri çok abarttığına falan ama çocuk olduğu için boşanmamızı istemiyor ya o yüzden ailem de bazı konularda kocamın dediğini yapmamı istiyor yani yuvamızın bozulmasını istemiyor bak biz kaç kere kavga ettik ve o çocuk çok kötü ağladı artık dayanılmaz bir hale geldi bu iş
Doğru bir şey yapmıyorsunuz o çocuğun yetiştiği şiddet ortamında çocuğa yazık
Ben de biliyorum yazık olduğunu zaten o yüzden ailem bana bir destek olsa ben zaten burada bir dakika bile durmam benim de psikolojim bozuluyor çocuğun da ikimizin de
Çocuk kaç yasinda
6 yaşında
Biraz daha sabret bir iş bul önce ekonomik özgürlüğünü kazan sonra da diğer adımları gerceklestirirsin
Diplomam Yok bir şeyim yok Nasıl iş bulacağım
Açıktan okumaya başla yaşın daha çok genç
Benim sadece İmam-hatip son senem kaldi
Bak bu da bir başlangıç aslında
boşan
Kolay değil işte
neden
Iyyy dinci şizofren resmen
Dindar bir adamla evlenmeyecektiniz
onu haketmiyorsun.
Ayrıl Ozman
Ayrılarak
Uğraşmam öylesiyle
Başa çıkılmaz
Zor olmalı
Hem de o kadar zor ki
Zorrr
Ne yapmalıyım bana hiç saygı duymuyor nefret ettim iyice
Evlenmeden biliyomuydun
Hayır
Ne zaman dir evlisin
7 yıla girecez
Bayada olmus
Evet
Yaz sa naaa
Cikamam ki
Hiç bahsedilemez