Herkesin derdi benim bekar olmam. Napıyım yani evde kaldıysam öleyim mi?

Neymiş yaşım 35 üstüymüş tam kritik eşikteymişim niye insanlar insanların enerjisini bir anda sömürme hakkını kendinde buluyor. Az önce laf soktu samimi olmadığım biri.

Herkesin derdi benim bekar olmam. Napıyım yani evde kaldıysam öleyim mi?
Cevapla