Annemin üniversite arkadaşı var (normal arkadaşı!) annemle çok yakın arkadaşlar işte ve ben de kendimi bildim bileli tanıyorum. Bana babalık abilik de yaptı ve küçüklükten bu yana ama çok karizmatik bir adam bekar hiç evlenmemis ve benim ona bir süredir ilgim var çok istiyorum onu tam bir daddy, cool uncle, harika birisi.
Ben ona ilgim olduğunu söyledim ve açık açık onu çok istediğimi açıkladım ama o beni reddetti. Üstelik bana çok kızdı, ben senin dayın sayılırım altına bez bağladım, mama yedirdim, okula götürdüm bir daha duymayayım bunları diye?
Çok üzüldüm böyle demesine bir haftadır bok gibiyim resmen. Ne yapcam ben? Ben 19 yaşındayım o 41 yaşında?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, hissettiklerin gerçekten çok karmaşık ve seni çok üzdüğü belli 🥺💔. Bazen duyguların yönü hiç beklemediğin kişilere kayabiliyor, bunda da utanacak bir şey yok. Kendine kızma lütfen. Onun tepkisine gelince, şaşırması ve hatta öfkelenmesi biraz doğal çünkü seni yıllardır aileden biri, hatta çocuk gibi görmüş. Aranızda yaş ve geçmişten gelen o “aile” bağı, onun için kapıların tamamen kapalı olduğu bir alan gibi olmuş 🧑🦳👧. Şu an duygularını biraz kendi halinde yaşamaya çalış, zamanla bu hislerinin azaldığını göreceksin. İyileşmek için kendine izin ver ve duygularının geçici olduğunu hatırla. Sana kocaman bir sarılma gönderiyorum 🤗🌿. Her şey yoluna girecek...