AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
214Cevap
uhaaa sezercik mi yaparak çıkacakmış
Sezeryen :D sezercik değil :D
Abi yorum dehşet olmus
@melihist koptum ya sezercik neee 😂😂😂😂
Aynen @ultraslan_96
@melihist 😂
Ne gülüyorsun :)
Sezeryen mi Sezaryan değil mi o😒
ahahaha çok güldüm ya :D
Erkeğin testisine vurulduğunda hissedilen acının 100 katını çekiyorlarmış :/ Allah sabır versin ☺
Yuuh harbi mii 😳 Gerçi o acıyı bilemem ama 100 katı deyince yuh dedim.
@ultraslan_96 öyle okumuştum cidden 😭
@ultraslan_96 "İnsan vücudu en fazla 45 del (acı birimi) acıya dayanabilir. Fakat doğum yaparken, kadınlar 57 del kadar acı çekerler. Bu, aynı anda 20 kemiğin kırılmasına eşdeğerdir. Annenizi sevin, çünkü o Dünya'daki en güçlü insan ve bizim en güçlü destekçimiz!"
Fotoyu görünce Karnıma bişey oldu bir an. Nedense... hadi doğurduk neremizle emzirecez.
cici anne bulunur :D
Nereden cikacak simdi o kestiremedm? Tavuk mu yumurtadan yumurtami tavuktan o. O
bilimin gücü işte adam taşıyıcı anne gibi bişey olmuş.
yaa bu kadınmış önceden yalan haber
Çok iyi olur hiç olmazsa kadınların değerini anlarlar
kadınların değeri zaten biliniyor fakat kadınlar değer göreceği erkeği seçmiyor.
Erkek hamile kalırsa aşereceği şeyler genel olarak et ürünleri olur sevgilim bir iskender alıp gelsene canım bana etli pilav yapsana
Bu kutsal görevi karşı cinse veremem :D ya su an beynim durmuş vaziyette telefonu kapatıp uyumak ve bu mevzuyu düşünmek istemiyorum :D
Peki çocuk anne ben nasıl dünyaya geldim diyince ne cevap verecekler
A) seni baban doğurdu (çocuk devreler yanmış)
B) leylekler getirdi (10 yaşına kadar idare eder)
😀😀😀
Bayanları begenmeyip dırdırdan kurtulmak isteyenler için geliştirilmiş bir yöntem bence denemek lazım
kadınlar hiç istemez bunu. çünkü en büyğk çekicilik etkenlerinden birini kaybetmiş olurlar.
erkeklerin değme keyfine. az da kadınlar kendi dırdırını çekmiş olur,:)
Gülmekten ağlarım kesinlikle asıl önemli olan şu o adam nasıl insan içine çıkacak ya erkekliğine laf gelir düşüncesi bile trajik son
😱😱 Bir de erkek Tribi mi cekecez yok ben aserdim yok suyum geldi sıkıntı be
kafa nerelere çalışıyor :D
Doğaya aykırı bir kere.. Şimdi sana sen babandan çıktın senin annen o deseler kafam bir garip olur şimdi ben hangisine anne diyecem 😲😲
:D :D annen yani baban kahveye :D oda yemek yapar :D
Bu işte bir terslik var arkadaş 😈
evet bencede :)) yakışmaz ama erkek adama
bu haberi daha önceden okumuştum oradaki adam cinsiyet değişimi ile erkek olan biri. bu yüzden normal.
daha öncede Japonya da ilk kez böyle bişey olmuştu sanırım güzel ya olun nolcak bir sen bir eşin doğursun 12 tane en temizinden çocukla 2 takım çıkar misss yalnız kalmazlar aşiret kurarız :D
kadın neyle yapıcak sperm mi var? :)
spermi zaten erkekten alıyoruz erkek nasıl doğuruyor tek spermle mi sanıyorsun :)
kendi kendini hamile bırakıyor :D D: :D
töbe bismillah bir daha bak derim :D
öyle olucak olursada :D
tabiki de öyle değil öyle olmuyor da erkekten alınan sperm ve kadından alınan yumurta erkeğin vücudunda birleştirip cenin orada büyütülüyor :D
sen çok şey bilme ilerde denemeye çalışırsın :D
koca beni terk eder :D
kesinlikle :D
kısa zamanda düşürürdü erkekler ilk halısaha maçında krampona yapışırdı yavru
Hali saha maçında oynayamiyorum bari amigoluk yapiyim bende derler heralde :-D
ponpon beyler :D
Mavi cizgili pijama da kiyafetleri olur :-D
yok jartiyer giydir :D
O kadari kendi bilecekleri is
Erkekler hamile kalsa "bakk benim gobegim daha buyuk" diyip gobeklerinin ne kadar oldugunu olcerdi bence😄
demi olabilir bak D:
Bu adam bildigim kadarıyla onceden kadinmis, hormonlarına bisey olmamis o yüzden hamile kalmis diye biliyorum :S
evet öyle ama gerçeğide var :)
Guzel olurdu bence :D kadinlari anlarlar :P
hiç bir türk erkeği yapmaz :)
Diger erkekler de yapmaz ki :D
yapsa? :)
Odun erkek kalmazdi 😄
kalırdı gene :D
Hepsi hamile kalsa kadinlari anlardi bence :D
zor :)
hamılelık bısı degılde neresınden cıkarcak cocugu orası sıkıntı :D
kafa neye çalışıyor bak :D
ama yanlıssam sole :D
sezeryan olabilir? :D
olmaz bebeklerde bagısıklık sıstemı normal dogum esnasında gelısır.. sezeryan doganların yarısından fazlası hemen hastalanıyor bencıllık olur normal dogum olacak :)
nerden çıkarak? :D
banane peydahlarken dusunseydı onu :D
cevaplara bak :D :D
hahaha :D
:D :D
aslında kadınlara güvenemiyorum diye gezip duracağıma kendi çocuğumu kendim doğursam ne olur ki mantıklı hem bir ton kadın sperm bankasından hamile kalıp tek başına bebek doğuruyor erkek yapınca mı olmayacak bunu detaylı düşünücem :D
Bu haber gerçek olamaz her neyse diyelim ki erkekler hamile kalırsa nasıl olur bir kere çok saçma erkekler çok hareketli kavga falan da ediyorlar tekme tokat bebek düşer ayy neler düşünüyorum yani saçma işin içineden çıkamadım 😂😂
bu çok terbiyesiz ve günah olmuş ya diyemedim bu nasıl bişey böyle lanet olsun :/
Ne olacak onlarda askere gider. bir de artık
suda doğum var. korkmuyorum kanka
Ben kabul ediyorum. 😂😂
Lez bunlar erkek değil doğuran doğaya aykırı düşün erkek doğursa neden kadınla evlensin ki :) boşuna dırdır.
Aman Sak'ın kalmasınlar 🙃 hastalıkları çekilmiyor hamilelikleri hiç çekilmez evlerden ırâk yarebbbiiimmmm🙄🙄
Onlar burunlari akınca bile ölüyoruz diye haber veriyorlar çocuk nasıl dogursunlar
Bence kadınlara özel bir şey bu onlara özgü erkekler saçma olur.
şahsen benim sevgilim zaten huysuzdu daha da beter olur :)
:D :D
Çok güldüm nedense ama düşününce bana çok itici geldi
zaten öyle :)
Bu aşerirse geceleri dışarıda ben dolaşmak zorunda kalırım o zaman. O zaman hayır.
kafa nereye çalışıyor baksana :D
cause i m üşengeç
ay valla benim sevgilim doğurur öyle bir sorun olsa :) İstemezdim ama hamilelik kadına yakışır :)
hamılelık sana yakısır kız baksana cok seksısın masallah :P yerımm senı ben
teşekkür ederim :) @Semih2626
rica ederım ne demek @Kahverengilikız sızınle konusup muhabbet etmek ıstyrmm ne dersınız ;)
he yok ben bu siteden muhabbete karşıyım zaten mesaj bölümüm bu hesabı açtığımdan beri kapalı
abartmayın zaten kadınmış cinsiyet değiştirmiş. haberi tıkla
https://www.hurriyet.com.tr/planet/20081043.asp
ama orjinali var dostum. bu kadarda kaptırma kendini. forumda hep aynı şeyler var değişiklik ola dedim.
Erkekler cok ilgi ister kızlardan daha cok gerek yok bence 😂 bazilarininsa ben dogurdum benim cocugum gibisinden gotu kalkar herkes icin soylemiyorum yanlis anlasilmasin 😂
Yalnış değilsem sonradan erkek olmuş hala kadınmıymış neymiş öyle bişeydi
neresinden çıkıcak o bebek nerden girdi o bebek şu an butun devrelerin error vermekte
Uyurken rahatsiz olurdum sanirim korkardim acaba birsey oldumu falan diye onun sorumlulugu sende sonucta birde kilo aliyorsun
:D :D
Pekala , böyle bir düşünce beyan etmişsiniz şayet böyle bir durumda doğan bir bebeğe nasıl olabilirde annelik şevkati ve merhameti kazandırılabilir ki? Yüce Rabbim ne kadar güzel düşünmüşte yaratmış her şeyi :)
Cok guzel bir sey. Trans bireylerin de bu duyguyu yasayabilmesi harika
Öyle şeymi olur ya çocuk neresinde duracak migdesindemi bagırsaktamı neresinde olacak yaradan ona göre yaratmış işte neyin peşindesiniz çocugu nerden çıkaracak sıça. rakmı çıkaracak vay be ne günlere kaldık
aayy bişey değil doğacak yavruya üzüldüm daha gelmeden ne günah işlemiş ki:-\:-\:-\
Ayyyy hiç yakışmamış tarzım değil duruyor 😅😂😂😂
Hahaha
tarzım değil duruyor*
Ayyy pardon telefon kendiliğinden düzeltiyor neden böyle oldu anlamadım 😂😅😅😅😅😅
Ben istemezdim ya. Kadın her haliyle güzel olabilecek bir yaratık sonuçta.. Ben böyle bişey olsa kocamdan soğardım herhalde
Oldu, bide ben emzireyim mi? Hayır anlamadığım kadın bizi pompalicak mi?
Amannnn erkeklerin o hormonsal halleri hic cekilmezzdi.
Saçmalığın bu kadarı kardeşim bizde erkek ırkıyız paylaşımına dikkat et
hayvan gibi şiiğy yapyosnuz yha soharım yapacağhnız iş yha ya goyarum yha
Niye bizim erkeklerimiz deniz atı mı? yani ne zaman olduda biz bilmiyoruz
Doğanın kanunu bozmamak lazım doğru maya devam bayanlar 😄😄
ıyıde neremizden çıkaracağız sorması ayıp bu cocugu
Herseyi anladimda dogumu nerden yapcak? Sezaryen iyi degil normal dogum yap kardes😂😉😉
Oyle bisey olsa bir kere erkekler o dogum sancisinin 4 te 1ine anca dayanir. 😃
Biyolojik olarak kadın olsa gerek :) Rahimi olmayan biri nasıl çocuk taşıyabilir?
Yok olmaz. Sonra babasinin kizi, babasinin oglu oluyor 😂
Benim cocuklarim Annasinin kizi, annasinin oglu olacak 😊
yazık hazır mama yiyip ve de sezaryenle (?) doğum yapmış iki şey de sağlıksız
Çocuk nerden çıkacaktan önce bu çocuk nasıl olacak biri bana onu söyledin jgkldf. Kendi spermlerinizle mi dölleneceksiniz o zaman herkes kendi kendini hamile bırakırdı kljsçlgksd
Erkek hamile kalırsa..
Hımmm
O zaman eşim yorulmasin işe ben giderim
gelmedende kahveye dimi :D
:D aynen doğru onu unutmuşum
Böyle bişeye gerek yok, biz hamileyken aynı duyguları hissediyomuş gibi bol ilgi göstersinler 1 de doğrulur 10 da.
Keşkee olsalardı en azından bayanlarla empati yaparlardı azda olsa.
Ya o degilde bunlar turk olsa kiza surekli seni baban mi dogrudu derlerdi :\
ahahah :D
:))))
Yaziyi okurken su torbam patladi. Erken dogum yapacagim herhalde ;) asdfsd
:D :D :D