Eşimle anlaşamıyoruz ama boşanamıyoruz da ne yapabilirim?

Benim için eşimin 7 aydır çalışmaması sorun haline gelmeye başladı. Benim maaşım aslında iyi ama borçlara gidiyor. Sürekli giderler artıyor falan derken elimde bişey kalmıyor ve gelecek ay yeniden kısır döngüden kurtulamıyorum. Artık bende sabır kalmadı ve dün tartışma çıkardım. Çıkarmamın sebebide önceden evde olunca ne bilim bir süpürge falan atardı ortalığı toparlardi. Şimdi o da yok. Ve eve geliyorum. Temizlik mı yapayım yemek mi yapayım böyle sinir krizine girdim. Sonra ama yine ben suçlu oldum benim aileme küfür etti. Yapamıyorum diyorum gelip özür diliyor. 8 yıldır evliyiz ama herşeyine ailesine herşeyine katlandim. Kendi ablası bile eşi çalışmadığı için boşanan birisi benim neden sabretmemi bekliyor peki? Ve ben buna kaç kere dedim part time işe gir en azından el harcliginzi olur ne bilim ufak tefek şeyleri onunla alırız. Yok iş yokmuş iş yokmuş iş yok.

Güncellemeler
1 yıl
Hatta sunuda eklemek istiyorum ben yapamıyorum olmuyor diyincede senin zaten düşüncelerin farklı senin amacını biliyorum ben diyor ( yani ben afedersiniz s. rt. kl. k yapmak istiyormusum))
Eşimle anlaşamıyoruz ama boşanamıyoruz da ne yapabilirim?
Cevapla