Benden ve ailemden utanmış olabilirmi yoksa rol yapıyorda olabilirmi?

1-2 ay önce halamın kızı vefat etmişti köye gittik bi çocuk bana uzaktan sürekli bakıp duruyomus cenazemiz varken annem demişti sordum meğer kuzenimin halasının ogluymus oda evdede gelip koltukta yanıma oturmuştu yer yok diye oturdu heralde başı ordada hep önündeydi ertesi günü babası babama benim yaşımı sormuş heralde konuştular aralarında işte bayramdada halamlarin evinde denk geldik otururken yine başı önünde ayaklarıda kıvrıktı baya dikkat ettim ama dışarda gayet rahat araba falan sürerken gülüyor ediyor cekingen falan değildi babası annesi falan benimle konuştu ara ara baktıklarını hissettim halamın eniştemin falanda şimdi kuzenimin sözü olucak yine karşılaşıcaz o zaman napmaliyim bilmiyorum şu an
Benden ve ailemden utanmış olabilirmi yoksa rol yapıyorda olabilirmi?
Cevapla