Evliyim ama eşimin bu aile ayrımı ne olacak anlamıyorum?

Evlenmeden önce eşimin bir arabası vardı benimde. Benim arabanın çoğunluğunun parasını babam vermişti o ise birikimini arabaya yatırmıştı. Ötv ödemesin die anneannesinin üzerine yapmıştı arabayı. Ailelerimiz aynı şehirde yaşıyo biz 2 saat uzakta bi ilde. Benim araba bende onunki annesindeydi. Evlenirken satıcam masraflarımı karşılayacam diyodu. O iş öyle olmadı. Evlenirken sattı paranın çoğunu annesine verdi evlendik işsiz kaldı tek benim maaşla geçiniyoruz. Bana aile ayrımı yapmayacağız diyodu. Ama bu bayram ilk gün kurbanla uğraştık. İkinci gün benim annemlerin arabayla biraz eş dost akraba gezdik. Hasta vardı yakınlardan ziyaretine gittik. Onlar bize kıyamadıklarından son bir yere daha gidicez iki arabaya gerek yok gelin tek araba gidelim dedi. Eşim kıyameti kopardı. Gelmedi arabayı aldı gitti başka yere. Mesajda konuştuk bana neden biz aile olarak ayrı arabada gitmiyoruz yaptığın çok yanlıştı diye yüklendi. Annem eve gelince israr etti yemek hazırliim çocuklar diye bağırdı getir artık ne getirirsen yemezsem anamı avradımı napıyolarsa dedi. Babam ona da bozuldu😒 kendisi de yarın sırf ailesi 6 7 saat uzakta bi şehire keyfi gitti diye beni de oraya götürecek. Benim arabayla gidicez. Amcası ve yengesi de gelecek. Gidelimde dedim. Sorun etmedim. Ama o ailemle olan bir günü burnumdan getirdi 😒 bende 5 dk lık yolda neden biz iki kişi aile olamıyoz diye sorun ediyosan. 6 7 saatlik yolda da aynı özeni göstermeni beklerdim dedim. Haksız mıyım ya 😭

Evliyim ama eşimin bu aile ayrımı ne olacak anlamıyorum?
Cevapla