Savaşa ve askerliğe neden kadınlar, kızlar alınmıyor, alın şunları askerlik yapsın siz ne düşünüyorsunuz?

eşitlik olması lazım kızların askerlik yapması gerekiyor savaşması gerekiyor savaşlarda milyonlarca erkek ölüyor neden bunları savaşa askere almıyorlar? çok erken geldik galiba...

Savaşa ve askerliğe neden kadınlar, kızlar alınmıyor, alın şunları askerlik yapsın siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla