Kızlar neden askerlik yapmıyor, hani eşitlik nerede?

Neden sadece erkekler acı çekmek ve ölmek zorunda? Kadınlar Feminizm diye saçma bir şey uydurup arkasına saklanıyorlar öyleyse ben de Meninizm diye bir şey çıkarıyorum erkekler kadınlarla eşit olmalıdır kadınlar neden askerlik yapmıyor? #KadınlarAskereGitsin

Kızlar neden askerlik yapmıyor, hani eşitlik nerede?
Cevapla