Kadın-Erkek Madem Eşit, Neden Kızlara Zorunlu Askerlik Yok?

Kadın-Erkek Madem Eşit, Neden Kızlara Zorunlu Askerlik Yok?

  • Parayla, maaşla olabiliyorlar ama?
  • Albay, Yüzbaşı v. b. olabiliyorlar

Madem ki maaş verince yapabiliyorlar o halde neden Kızlara Askerlik Zorunlu Olmasın?

Hadi Kadın Hakları Davulcuları cevap versin?
Vatan borcu namus borcu Kadının da borcu!
Kadın-Erkek Madem Eşit, Neden Kızlara Zorunlu Askerlik Yok?
#KızlarıDaAlınAskere
#GelTezkere
Güncellemeler
+1 yıl
@candyjelly Dostum seni davet ediyoruz
Kadın-Erkek Madem Eşit, Neden Kızlara Zorunlu Askerlik Yok?
Cevapla