Sizce de bu yanlis degil mi simdi, ne diyeyim ne yapayim?

Ben 24 yasinda buyuksehirde yalniz yasayan bir kizim. meslegimi yeni elime aldim. iste ev tuttum. bu surecte beyaz esya mobilya derken baya da zorlandim. babam bir kez bile bir seye ihtiyacin var mi diye sormadi. hatta oylesine hal hatir sormak icin bile aramadi. surekli ben arardim. en son da 1.5 2 ay once konusmusuzdur. eve ciktim dedim iyi yapmissin dedi o kadar. neyse dedim bir sey demedim. bugun wp aile grubuna eve koltuk da aldim istediginiz zaman gelebilirsiniz dedim. bi sagol bile demedi. iste tv nasil kuruluyor diye sordum okudu cevap bile vermedi. oyle mesguliyeti olan bi insan da drgil emekli evde oturuyor. sarjli matkapla isiniz yoksa kargolayabilir misiniz dedim ona da cevap yok. yani iskele babasi resmen. o kadar kiriliyorum ki. koltugu bu sıkısıklıkta sirf onlar geldiklerinde oturacak yer olsun diye aldim. cevap bile yok.

Sizce de bu yanlis degil mi simdi, ne diyeyim ne yapayim?
Cevapla