Beni ailem çok korumaci ve baskıyla yetiştirdi. Hata yapma gibi bir luksum küçük yaşımda bile olmadı. Her şeyden korkan, öz güvensiz, sesi içine kaçan bir çocuk gibi büyüdüm. El acimadi tabi is yerinde ayrı okul hayatında ayrı tokatlandim.
İlk iş yerimde aşırı bir iş yüküm vardı, şoyle soylim ben ayrıldım yerime 3 kişi aldılar öyle bir yük. Benim gücüm direncim düşünce de performansimda düştü tabi, alay konusu oldum. Ayrıldıktan sonra da midemden uzun süre tedavi gördüm psikolojim bozuldu vs. Sonra yeni bir işe başladım vs derken ilk is yerimden ayrilali 4 yıl olacak neredeyse... ama şu an aynı sektöre giriyorum ve onlarla karşılaşabilir telefonda gorusebilirim.
Çok strese giriyorum bunla ilgili, yüzüme baka baka benle alay etmeyi seven insanlar çünkü.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer