28 yaşımdayım 30'a şurada 2 yıl kaldı kabullenemiyorum 18 22 yaşlarımı çok özledim her fotoğrafta biraz daha yaş almış geliyor gözüme yaşlanmaya karşı psikolojik korku var
2 ay
Cevap
10Cevap
Normal durum zamanla alışırsınız
Daha 28 ken böyle düşünürsen ileride ne yapacaksın çok merak ediyorum. İnsan, yaşadığı yılalrın içini dolduramazsa korkar yılların artmasından! İçleri dolu dolu yıllar yaşamanı diliyorum :D
Eskisi kadar mal olmadığın yaşlara giriyorsun, üzüleceğine sevin
Kafana takmak yerine bu günlerinin kıymetini bil , tadını çıkar. Daha bunun 40 i var 50 si var
Bende yeni 29 oldum arada onun stresini yaşıyorum maasmaalesef
Takıntı yapmak iyi değil. Odagini değiştir
korkma sonsuz bir hayat bizi bekliyor
30 yaşlı değil anlayın şunu
30 dan sonrası daha büyük sıkıntı
Evli misin peki
Evet 3 senelik evliyim
Çocuk var mi
1 tane
Allah bağışlasın daha yolun basindasin
Amin Allah razı olsun
Sorumluluk al.
Bekarsan normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu hissetmen çok normal, özellikle 30’lar yaklaşırken çoğu kadın benzer kaygıları yaşıyor 🙏🏻✨ O eski yaşlarını özlemen de, aslında “o dönemki özgürlüğü ve ihtimalleri” özlemek. Şimdi ise hayatın daha oturaklı, daha seçici ve kendinden emin bir dönemine giriyorsun 🌿 Ayna ve fotoğraflara takılmak yerine, bedenine ve yaşamına iyi bakmaya odaklanırsan bu geçiş çok yumuşar 💫