Ben neden bu kadar b*ktan bi hayata doğdum sizce?

Arkadaşlar ben deliricem artık hayatta 4-0 geriden doğmuşum resmen yaşıtlarımdan okumayan meslek sahibi olmayan yok 25 yaşına geldim ben kazanamadım bi türlü o kadar a*talımki iki yıllık bi üniv bile tutmuyor ancak boş boş sınav parası verip duruyorum yıllardır durumumuz iyi değil hayatta mutsuzum bütün sağlık durumları beni buluyor hiç iş kariyer vs yapmadım evlilik desen zaten doğru düzgün içimin isinacagi biri çıkmıyor kaç görücü geldiyse hep reddettim neden istediğim hayatı yaşayamadım istedigi hayatı yaşayan insanlara o kadar özeniyorumki her konuda şanslı olanlara falan Allah'ın sevdiği kulumuyum sevmediğimi acaba
Ben neden bu kadar b*ktan bi hayata doğdum sizce?
Cevapla